10 Little Secrets TAG

Zdravím :)
Nebudu to dlouho protahovat, je tady další TAG :) Viděla jsem ho na blogu od Lou (GetTheLouk.com).
Snad se bude líbit :)

1. Díky kterému produktu se cítíš miliónově?Řekla bych, že tady půjde jednoznačně o řasenku. Mám vždycky hned lepší pocit, když ji mám na sobě. Kdyby mi někdo řekl, že si smím nechat pouze jeden produkt, nejdřív bych ho uškrtila a pak si vzala právě řasenku :D

2. Jaká je tvoje tajná zbraň na dokonalou pleť?
Tady jsem v koncích. Nikdy jsem dokonalou pleť neměla, ani mít nebudu. Přiřadila bych ji nejspíš k Měsíci, který má na sobě krátery. Nesnáším akné, byla jsem s ním na kožním, nepomohlo nic. Všichni mi říkají, že na moji pleť pomůže jedině hormon S, a ten bohužel nemám, vzhledem k tomu, že nemám přítele ;D.
Ale pokud o něčem víte, tak prosím dolů do komentářů mi to napište :)

3. Poděl se o své tajemství péče o vlasy
Vzhledem k tomu, že mám vlasy velmi krátké, tak to moc neřeším. Jako kluk popadnu první šampón v drogérii (ne to zase ne, přičichnu si, zjistím jestli je to na jemné vlasy a tak podobně).

4. Největší dietové pravidlo? 
Nejíst, nejíst, nejíst je špatně. Chce to ubrat porce a pak jde hubnutí samo. Poznala jsem to před maturitou :)

5. Nějaké typy na cvičení?
Myslím, že zumba rozhodně není špatná. Je zábavná a mnohem lepší, než lehy-sedy :)

6. Který parfém je tvá tajná zbraň?
Parfémy od Avril Lavigne jsou skvělé :)

7. Ukaž kousek oblečení, ke kterému se stále vracíš?
Tady opravdu nevím, co bych zmínila ;D. Omlouvám se :D

8. Jaký je tvůj nejvíce střežený šperk?
Původně to byl prstýnek od Swarovskiho, pak jsem ale dostala od rodičů na Vánoce stříbrný řetízek s mým znamením. Znamení střelce mám na krku téměř vždycky, obzvlášť při životně významných situacích, jako byla maturita, slavnostní vyřazení nebo třeba přijímačky :)

9. Čí styl absolutně miluješ?
Vlastně ani nevím. Nosím co se mi líbí, v čem se cítím dobře :)

10. Práskni na sebe tajemství, které ostatní nevědí?
Tajemství se nemá říkat ;D

Štítky: ,