Článek: Nákupy přes internet

Přeji příjemný čtvrtek!
Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat formě nákupu, kterou jsem si v poslední době hodně oblíbila.

Nakupování přes internet je svým způsobem jakýsi adrenalin. Takovým způsobem jsem si pořídila spoustu šatů, triček, bot, kosmetiky a v neposlední řadě věci nezbytně nutné do domácnosti.
U toho jsem začínala, jenomže pak se mi na netu líbilo tričko, sukně..šaty..a v kamenných obchodech je nepořídíte, ale prostě je chcete, tak co jiného vám zbude? Prostě to risknete, hodíte do košíku a zaplatíte.

Má to samozřejmě své klady i zápory. Co takhle začít klady?

+ nemusíte nikam chodit, vše nakoupíte z pohodlí domova
+ nemáte stejné oblečení jako všichni ostatní, jste tedy originální, protože všichni mají oblečení z kamenného obchodu
+ těšíte se, jak vám to padne ;D

- nemusí vám oblečení sedět (nebo vám může přijít něco poškozeného), já už většinou mám vychytané, jakou velikost vzít, a nebo si přečtu rady a komentáře na e-shopu
- poštovné, pokud nechcete platit přes účet
- někdy sem můžu zařadit i čekací dobu, protože pokud objednáváte z jiné země, může se dodání protáhnout

Pro představu to určitě stačí.
Každopádně je to jako s tetováním. Jednou začnete a nebudete se toho moct nabažit a budete objednávat pořád, pořád a zase pořád.

První oděv jsem si pořídila rovnou z Ameriky (ano, já se s tím nemazlím ;D) přes kamarádku a byly to šaty, které navrhla Avril Lavigne (mohli jste je vidět v jejím videoklipu k písničce Smile)






To by bylo pro dnešek vše :)
Určitě mi dolů do komentářů napište, jestli kupujete věci přes internet, nebo si potrpíte na kamenné obchody :)

Štítky: , ,