Nákupy - červenec 2013


Ahoj :)
Dneska je poslední pondělí v měsíci, a to znamená nakupovací článek! :)
Nebudu to prodlužovat, sám o sobě bude článek hodně dlouhý, přes to, že jsem v minulých nákupech psala, že tady nejspíš v červenci nebudu mít co dát :D.

První věc měla být tričko z NY. Jednom že nevím kde je. Nemám ho vyfocené. Každopádně jsem ho koupila ve slevě za 178 korun a to i přes to, že ho nemůžu nosit. Nemám totiž k němu nějaký nátělník bez potisku a to tričko je bílé a průhledné. Takže až bude i nátělník, snad bude fotka trička :).

Další dvě věci jsou z limitky od Essence, která nese název Me & My Ice Cream. Lak je v odstínu 01 Ben & Cherries a stál 50 korun. Balzám na rty má stejný název, akorát odstín je pod číslem 03. Ten jsem pořídila za 55 korun. Obě tyto věci mám z Rossmanna.



Tento měsíc jsem si pořídila novou paletku očních stínů od Catrice. Jedná se o odstín 070 Mud Spencer & Coralle Hill a stála 114 korun v Tescu. Obsahuje 3 celkem přirozené barvy a jednu korálovou, která paletku správným způsobem okoření. Dá se s ní vytvořit nespočetné množství looků :).



Další věc není z oblasti kosmetiky, ale spíše z oblasti módy. Je dělaná na zakázku a udělal mi ji kamarád. Je to fialovo stříbrný náramek a stál mě 185 korun :). Nosím ho ale velmi ráda :).



Bez dalšího produktu se málo který kosmetický nadšenec obejde. Jsou to odličovací tamponky. Je jich tam asi 140 a stály 32 korun v DM. Viděla jsem potom jiné v Rossmannu za dvacku. Byla jsem dost naštvaná! :D



A ještě tady je opět nekosmetická věc. Jsou to dvě vázy, nebo nádoby, do kterých budu dělat Lucky Stars. Ta užší je už naplněná a druhá z části. Těm krásným hvězdičkám nechám samostatný článek. Nádoby jsem koupila za 30 korun (užší) a 80 korun (širší) v Nunu Nana (alespoň myslím, že se to tam tak jmenuje).



A nebyla bych to já, abych si nekoupila sprchový gel od Balea. Když oni mají takový krásný vůně a za 30 korun, tak kdo by to nebral? Kvůli nim chodím do DM a ne jen do Rossmanna :).
Toto je limitovaná edice s ananasovou vůní :). Moc krásný design ^^



A ještě jeden mandarinkový ;D Taky za třicet :)



Do drogérie jsem šla ale hlavně kvůli barvy na textil. Objednala jsem si totiž bundu přes votocvohoz.cz a je hodně vybledlá, nevypadá jak na obrázku a tak jsem se rozhodla ji obarvit. Protože její původní barva byla růžová, mám pro ni vínovo-růžovou barvu. Vážně nemám ponětí kolik stála, ale tipuji, že okolo 80 korun. Je taky z DM.



A teď už slibovaná bunda. Je to teda křivák na léto, z votocvohoz a stál mě 380 korun, bez poštovného.
Je do pasu a jsem spokojená, vždycky jsem křivák chtěla, ale neměla jsem dost peněz, abych si koupila nějaký přímo v obchodě. Jinak tenhle je z Lindexu. Doufám, že mu nějak tou barvou neublížím :D



Posledním produktem je opět krém na holení se stěrkou od Veet. Je to nějaký jiný, než jsem měla posledně. Při prvním použití jsem myslela, že vyletí z okna, ale při druhém už jsem měla jiný názor :D stojí 178 korun a mám ho z DM :)



To by bylo vše, co jste si pořídili vy? :)




Štítky: , , , , , ,