SOCIAL MEDIA

pondělí 1. července 2013

První GIVEAWAY


Zdravím :)
Dneska je prvního července, tedy začátek prázdnin a proto jsem se rozhodla uspořádat červencovou Giveaway. Je to vůbec první Giveaway na tomto blogu.
Chtěla bych tak poděkovat všem návštěvníkům, za milé komentáře a že se někteří stále vracíte :)

Teď už k samotné Giveaway.
Rozhodla jsem se obdarovat dva z vás. Udělala jsem tedy dva balíčky, které jsou cenově velmi podobné, aby to bylo spravedlivé :).

Podmínka pro zúčastnění je:
• Musíte být z ČR

Nemusíte se nikam přihlašovat, nikde mě sledovat (i když by mi to udělalo ohromnou radost), není to povinné. Kdo však chce, si mě přidat do GFC, může, a máte jeden komentář navíc (můžete tedy napsat dva komentáře).
Pokud by někdo chtěl může sdílet odkaz na tuto Giveaway, taky za komentář navíc (kdo si mě tedy přidá do GFC a zároveň bude sdílet, může mít 3 komentáře).

Pokud sdílíte na více webech (Váš blog, facebook, twitter atd.) = jeden komentář (žádné 4 komentáře za 4 sdílení). Každý může mít tedy 3 komentáře maximálně.

Do ničeho vás samozřejmě nenutím, je to o vašem chtíči a vaší vůli.

Do komentáře napište (ti co sdílejí nebo si mě přidávají do GFC napíšou dva nebo tři stejné komentáře)
a) pro ty, kteří si mě nepřidávají ani do GFC ani nesdílejí - pouze Váš email + kterou sadu si přejete, zda číslo jedna, nebo číslo dvě
b) pro ty, kteří si mě přidávají do GFC - Váš mail + číslo sady + jméno pod kterým mě sledujete na GFC
c) pro ty, kteří sdílejí - Váš mail + číslo sady + odkaz, kde článek sdílíte
d) pro ty, kteří si mě přidají do GFC a zároveň sdílejí - Váš mail + číslo sady + jméno pod kterým mě sledujete na GFC + odkaz, kde sdílíte

Ještě malá rekapitulace:
a) pouze jeden komentář
b) dva komentáře maximálně
c) dva komentáře maximálně
d) tři komentáře maximálně

O co se hraje?



Balíček č.1
- umělé nehty
- lak značky Golden Rose, odstín 07, Graffiti efekt
- čokoládový kelímek od Oriflame



Balíček č.2
- umělé nehty
- lak značky Essence, odstín 130 what's my name?
- umělé řasy

Výherce vybere Random.org. Pokud vylosuje 2, kteří budou chtít stejný balíček, tak se stane, že jeden z nich dostane ten druhý. Klonovat neumím :)

Giveaway ukončím 31.7.2013
To je ode mne vše, přeji hodně štěstí :)

33 komentářů :

  1. Email: Kristynaslapakova@seznam.cz

    a chtěla bych hrát o balíček č. 1 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj:)
    katerina.nesvadbova@gmail.com

    Sada č. 1, sleduji pod Kateřina Nesvadbová a sdílela jsem na www.facebook.com/totmujsvet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj:)
    katerina.nesvadbova@gmail.com

    Sada č. 1, sleduji pod Kateřina Nesvadbová a sdílela jsem na www.facebook.com/totmujsvet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:)
    katerina.nesvadbova@gmail.com

    Sada č. 1, sleduji pod Kateřina Nesvadbová a sdílela jsem na www.facebook.com/totmujsvet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím.. mě se týká Béčko:)
    email: mich.styblova@gmail.com | sleduju tě pod jménem MiA | a číslo sady? Jednoznačně č.1!! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím.. mě se týká Béčko:)
    email: mich.styblova@gmail.com | sleduju tě pod jménem MiA | a číslo sady? Jednoznačně č.1!! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Mail: lenka@francovi.com, balíček č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  8. veronika-novakova@centrum.cz
    Balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  9. hlavackova.katerina@gmail.com
    balíček č.2 :))
    sleduju pod Kejtý Hlaváčková pěkná giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  10. hlavackova.katerina@gmail.com
    balíček č.2
    Kejtý Hlaváčková :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem d)
    :)
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Balíček číslo 2, prosím
    GFC - Lehnertova.Eva
    Sdílím tady: http://czechgiveaways.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem d)
    :)
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Balíček číslo 2, prosím
    GFC - Lehnertova.Eva
    Sdílím tady: http://czechgiveaways.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem d)
    :)
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com
    Balíček číslo 2, prosím
    GFC - Lehnertova.Eva
    Sdílím tady: http://czechgiveaways.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    a chtěla bych balíček č.2 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    chtěla bych balíček č. 2 :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    email mám : Annettak2@seznam.cz
    a chtěla bych balíček 2:)
    Jinak, děkuji za komentář:)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. eapril@seznam.cz, balíček 1, sleduji jako Lady An :))

    OdpovědětVymazat
  20. sleduji pod Nikol H. a přeji si druhý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak se taky zúčastním :-)
    Marktka97@seznam.cz
    a balíček č.2 :P

    OdpovědětVymazat
  22. anetakutlakova@seznam.cz
    balíček č.2

    OdpovědětVymazat
  23. naty.jir@seznam.cz

    balíček číslo 1 :-)
    přes GFC sleduji jako: Naty Jirglová

    OdpovědětVymazat
  24. naty.jir@seznam.cz

    balíček číslo 1 :-)
    přes GFC sleduji jako: Naty Jirglová

    OdpovědětVymazat
  25. kopretinka-paja@seznam.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  26. Můj mail StochlovaAdela@seznam.cz, líbí se mi více sada č.1 =) Sleduju jako Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  27. Můj mail StochlovaAdela@seznam.cz, líbí se mi více sada č.1 =) Sleduju jako Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  28. denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    balíček číslo 2
    https://www.facebook.com/charmed.all/posts/629822210361886

    OdpovědětVymazat
  29. denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    balíček číslo 2
    https://www.facebook.com/charmed.all/posts/629822210361886

    OdpovědětVymazat
  30. denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    balíček číslo 2
    https://www.facebook.com/charmed.all/posts/629822210361886

    OdpovědětVymazat
  31. balíček číslo 1
    sabrina.st@tiscali.cz

    Děkuju, Sabrina

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)