50 náhodných faktů o mně | 50 random facts about me TAG

Ahoj :)
Dneska je pátek a je tady další TAG, tentokrát 50 Random Facts about Me TAG, nebo-li 50 náhodných faktů o mně.
Napíšu tedy 50 věcí co mne napadne :).
.

1. Jmenuji se Lucie. Tohle jméno se mi hodně líbí a jsem za něj ráda. Jsou na světě daleko horší jména a já jsem s tímhle hodně spokojená :).

2. Narodila jsem se v prosinci roku 1993 v Ostravě. Všichni říkají, že jsem byla takový předvánoční dárek. Jak si můžete všimnout, všechno slavím v prosinci - narozeniny, svátek i Vánoce. Prosinec je tedy hodně nabitý, takže se na něj každý rok těším.

3. Máme doma dvě "zvířata". Fenku, kterou můžete znát z jiných článků a taky mého bráchu, který tento rok oslaví osmnácté narozeniny :)

4. Mám kamarádku, která je jako moje sestra a to i přes to, že bydlí na druhém konci ČR. Její blog najdete ZDE. Díky ní jsem se seznámila s další úžasnou slečnou, jejíž blog najdete ZDE. Jak si můžete všimnout, všechny máme blogy začínající na "W" aniž by jsme se na tom domluvily :).

5. Kamarádka, kterou znám od narození, a která pro mně moc znamená, nežije ve stejném městě jako já a považuji ji taky za svou nejlepší kamarádku. Dále zdravím V. a L., které se mnou chodily na střední do třídy a doplňují tak TOP 5 mých nejlepších kamarádek :)

6. Chodila jsem na gymnázium a letos nastupuji na Ostravskou Univerzitu v Ostravě. Opravdu vás nezkouším z toho, jestli není OU v Brně, ale opravdu se tak jmenuje ;D.

7. Nečtu knihy v jakékoliv podobě. Přečíst knihy maturitu byl pro mne celkem horor. Po maturitě jsem si půjčila knížky z knihovny a stejně je nečtu. V notebooku mám stálé knížky a stejně mě neláká to číst.

8. Miluji Tokio Hotel. Bude to už 8 let co je poslouchám, od jejich začátků. Poznala jsem díky nim strašně moc fajn lidí, jejich písničky poslouchám když jsem přešťastná i když je mi do breku. Jsou tedy se mnou za každé situace a byla jsem už dvakrát na jejich koncertě.
Poslouchám samozřejmě spoustu dalších interpretů - snesu opravdu skoro všechno, co se momentálně hraje. All Time Low, Avril Lavigne, Cheryl Cole, Cher Lloyd přes Paramore, Eminema, Maroon 5, Rihannu a když slyším Justina Biebera a One Direction tak mi to uši taky netrhá. Alespoň ty novější songy, které považuji za zdařilé ;) ;D.

9. Deset důvodů proč tě nenávidím jako zvláštní rituál. Možná to bude někomu připadat divné, směšné a hloupé, ale vždycky když vím, že se druhý den má stát něco velkého (ať už to byla maturita, přijímačky na vysokou školu, vyšetření člena rodiny v nemocnici), tak si ho pustím a celkem mě to uklidní. Asi to bude tím hercem. Heath Ledger bohužel už není mezi námi, ale ten film mi díky němu vždycky zvedne náladu.

10. Neumím plavat. Snažili se rodiče, známí, na základce v plavání, ale nikdo mě to nenaučil. Jde mi to akorát v moři. Nesnáším bazény a koupu se jenom v místech, kam došáhnu na zem ;). Každopádně jsem možná našla kluka, který mně to naučí - až se to naučí on sám ;D.

11. Dokázala jsem se do jednoho kluka zamilovat 3x. V. a L. ví, zažily si toho se mnou hodně ;D.

12. Nesnáším pavouky. Celkově mám fobii ze všech živočichů, kteří mají více než 4 nohy, ale z pavouků nejvíc.

13. Neumím zpívat, ale stejně si pořád zpívám. Sousedi musí mít radost ;D.

14. Jsem sportovní antitalent. Nikdy mi nic nešlo, při každém sportu se umím zranit. Jediné co mně chytlo je zumba.

15. Miluji jízdu vlakem. Už od mala mám k vlakům hrozně pěkný vztah, protože bydlím kousek od nádraží a když jsem byla malá, chodili jsme se s našima jen tak dívat na vlaky :).

16. Miluji kosmetiku. Mohla bych mít doma všechny produkty z drogérií a pořád by mi to bylo málo.

17. Neumím vařit.
A že se snažím vážně hodně! Vždycky něco pokazím ;D.

18. Miluji houby, rajčata, liči. Nesnáším koprovku, játra a všechny možný omáčky vůbec, dále kapustu, brokolici, ryby...jo..jsem hodně vybíravá.

19. Mám alergii na všechny druhy ořechů. Nesmím jíst Nutelu, arašídy, pistácie, mandle, prostě všechno. Vždycky mi hrozně zčervená obličej, začne mě bolet hlava, žaludek a strašně mi to smrdí už na dálku, když někdo otevře něco s ořechy.

20. Miluji upíry. The Vampire Diaries považuji za nejlepší seriál.

21. Strašně ráda spím. Mohla bych spát celý den a pořád by mi to bylo málo.

22. Často u filmů brečím. Dojme mě opravdu i sebemenší blbost :)

23. Mám averzi vůči jedináčkům (kromě Kristýnky, jejíž blog jsem zmínila v bodě 4). Jsou rozmazlení, myslí si, že pobrali všechnu moudrost světa a hodně pomlouvají. Pokud jsem tím někoho naštvala, tak se omlouvám :) Určitě nejsou všichni stejní.

24. Plánuji piercing a tetování. Hrozně se mi to líbí :). Kdysi se mi líbily jenom ty hodně malé kousky, ale přece jsou lidi, kterým sluší i velké tetování, nebo hodně tetování :). Já samozřejmě plánuji menší věci :D.

25. Když jsem byla v první třídě na základní škole, vysadila jsem úplně maso. Po pár letech jsem se k němu zase vrátila.

26. Měřím 162 cm. Nejdřív jsem vyšším holkám záviděla jejich výšku, ale teď jsem za tu svou ráda. Akorát na kluky koukám jako na Eiffelovky ;D.

27. Když jsem maturovala, podcenila jsem přípravy. A že teda dost. Den předem jsem brečela jako malá holka, kvůli předmětu, který jsem neviděla skoro ani z dálky. Ten pocit štěstí, když jsem si vytáhla otázku, kterou jsem jako jedinou uměla na 100% a na vysvědčení dostala 1, byl nezapomenutelný :).

28. Až vystuduji vysokou školu, chci se odstěhovat do ciziny. Co si budeme povídat, Itálie, Londýn nebo LA jsou mnohem krásnější místa než Česko.

29. Nelíbí se mi zrzouni a kuřáci. Nejsem vybíravá, ale tohle mě prostě nepřitahuje ;D.

30. Jsem shopaholička.
Nakupovat bych mohla od rána do večera, klidně bych chodila ověšená 20 taškami a mohla bych přijít domů a objednávat na netu. Až na to, že nemám peníze ;D.

31.  Když jsem byla mladší, chovala jsem se a oblékala jako kluk.
Nosila jsem hlavně kalhoty, které jsem snad až ve druháku na střední vyměnila za sukni a šaty. Moje nejoblíbenější boty zůstávají pohodlné tenisky, přesto už ujíždím na botách na klínku či podpatku. Začala jsem se líčit až v prváku na střední a celkově se chovat víc jako holka :).

32. Miluji angličtinu. Nemyslím přímo hodiny angličtiny, ale ten jazyk. Je strašně krásný a jednoduchý. Ne jako němčina, kterou jsem se učila 4 roky a umím sotva sestavit větu :)

33. Moje přírodní barva vlasů je špinavá blond, a proto ji oživuji melíry. Donedávna to byly fialové, minule jsem měla vlasy červené :)

34. Bydlím v Ostravě, ale nechodím na Stodolní. Kdo by tuhle ulici neznal? Byla jsem tam jenom dvakrát a pro mě je šílený to, kolik lidí tam je. Nesnáším místa, kde je to noha na noze (pokud nejsem na koncertě a tak podobně). Takže chodím se bavit někam jinam, kde je hodně lidí, ale větší prostor :).

35. Nerada spím u okna. Když někam jedem, mám celkem krizi z toho, že bude postel u okna. Když jsem byla malá, hrozně jsem se bála bouřky, tedy v noci. Obzvlášť, když blesk rozštípl strom kousek od našeho paneláku. Byla to rána jako z děla a od té doby mám před bouřkou respekt, a proto nemůžu spát u okna ;D.

36. Ujíždím na všech možných drahých nealkoholických nápojích. Ať už je to UGO, Bubble Tea, káva ze Starbucks nebo spousta dalších takových věcí, kde za kelímek zaplatíte víc než 40 korun ;).

37. Za svůj život jsem stihla i "rande na slepo". Znali jsme se jenom přes internet a musím říct, že to byl ten nejhezčí a nejchytřejší kluk, jakého jsem kdy poznala. Škoda jen, že bydlí v úplně jiném městě, než já ;D. Není to sice daleko, ale pro holku, která maturovala a kluka, který dělal školu a zároveň pracoval, to byla docela nevýhoda.

38. Strašně se mi líbí boty na podpatku, ale ještě si na nich nejsem stoprocentně jistá. Jako prcek si je můžu dovolit, ale jako holka, kterou už párkrát zradil kotník musím být opatrná :).

39. Když jsem byla menší, hrozně mě zajímaly auta. Nebyly značky, které bych neuměla. Jak už značky aut, tak značky dopravní. A že se mi bude dobře dělat řidičák? To těžko. Všechno jsem totiž úspěšně zapomněla ;D.

40. Nesnáším zubaře. Vlastně nesnáším všechny doktory, ale zubaře obzvlášť. Protože mi 17 let se zuby nic nedělali a najednou mi dělali všechno možné, na co si vzpomenete. Jako by se to dorovnalo.

41. Celkem si potrpím na tradice. Tedy alespoň ty základní. Nemusím na Vánoce krájet jablko, pouštět lodičky z ořechů, ale stromeček je nutností. Velikonoce teda moc nemusím, ale zase, proč ne? Ale svatební tradice mi přijdou víc, než úžasné. A když se to okoření něčím originálním? Krása :)

42. Ušní dírky jsem si nechala propíchnout až v devíti letech. Když jsem je měla od narození, nemohla jsem náušnice nosit, protože mi hned uši začaly hnisat. Tak jsem se v devíti letech překonala a šla na to znova. Mohla jsem nosit jen zlaté nebo stříbrné náušnice. Teď se to trochu zpravilo, tak je občas vyměním za obyčejné. Ale nesmím je nosit dlouho.

43. Bloguji už od 12 let. Měla jsem dohromady už opravdu velké množství blogů, přes 10 celkem určitě. Nikdy jsem u toho nezůstala. Ale tohle mě opravdu baví. Nepřestanu s tím :) Neseknu s ním, jako se všemi ostatními blogy :).

44. Nevěřím lidem. Alespoň těm, které delší dobu neznám. Trvá mi hodně dlouho začít někomu důvěřovat, protože jsem se už hodně zklamala a spálila.

45. Neumím udržet pořádek. Nebo maximálně pár dní, hodin. Ať to vždycky sebevíc uklidím, do pár dnech je tam zase bordel.

46. Všechno si musím psát do diáře. Co si nezapíšu, jako by neexistovalo :D. Hodně zapomínám ;).

47. Jsem hodně velký snílek. Kdyby bylo všechno jako z filmu nebo pohádky, byla bych nejšťastnější. Bohužel to ale nejde.

48. Na gympl jsem šla jenom proto, protože jsem nevěděla, kam dál jít. Rozhodla jsem se až v maturitním ročníku :)

49. Nerada plním očekávání druhých lidí a nerada dělám to, co ostatní po mně chtějí. Připadám si pak totiž, že mě někdo do něčeho tlačí a nikdy to pak neudělám tak dobře, jak bych chtěla.

50. Strašně ráda provokuji své okolí. Ať už to jsou kluci, kamarádky, rodina. A proto jsem se rozhodla do tohoto TAGu označit své kamarádky Ame a Kristýnku z bodu 4 ;). Protože není vůbec jednoduché sestavit seznam 50 faktů o vás :P :D
Jinak samozřejmě tento TAG udělejte kdo chcete :)

Štítky: ,