SOCIAL MEDIA

pondělí 2. září 2013

Lucy's chart - srpen 2013


Krásné pondělí všem!
Dneska si opět po měsíci dáme Lucy's chart :).

1. Nejoblíbenější/nejzajímavější moment měsíce
Víkend v Praze :) Jednoznačně. O mém víkendu v Praze si můžete přečíst ZDE.

2. Oblíbená písnička
Tento měsíc jsem si hodně zamilovala Little Mix, což je čtyřčlenná dívčí kapela, která v roce 2011 vyhrála britský X-Factor. Byla to vůbec první kapela, které se to povedlo.
Do soutěže šly jako jednotlivci, porotci je pak dali dohromady jako skupinu původně s názvem Rhytmix, který byl později změněn na Little Mix.
Z českých televizích můžete znát nejvíce asi hit Change your Life, já jsem tedy vybrala další dvě nejznámější písničky. Jeden videoklip a jednu live show, aby jste si mohli o holkách udělat obrázek.

Kapela se skládá z těchto členek:
Perrie - momentálně se o ní mluví v souvislosti se zasnoubením se Zaynem z 1D. Má úžasný zabijácký hlas :)
Jade - jedna porotkyně o ní řekla, že vypadá jak kdyby přišla z Disneylandu, a možná je to pravda, je roztomilá :D
Jesy - úžasná za její trpělivost a odhodlání, kdy v době X-Factoru brečela a brečela, protože se jí všichni na internetu posmívali kvůli její váze. Přitom její váha není vůbec tragická. Každopádně se vzchopila a dnes je i více fit než předtím :)
Leigh-Anne - každou píseň určitým způsobem oživí :)

Údajně se o nich mluví jako o nástupkyních Spice Girls nebo Girls Aloud :)





Mimochodem Jesy má moc krásné tričko ;D



3. Nejoblíbenější film/video/seriál

Abych řekla pravdu, tento měsíc jsem viděla pouze jeden film a už ani nevím, jak jsem jmenoval. Byl to jeden z těch starších, které pouštěli v televizi. Seriál taky ne, opět maximálně nějaký díl nějakého Nováckého seriálu.
Každopádně video určitě od Tokio Hotel. Nečekaně. Obzvlášť tento měsíc jsem je poslouchala hodně, přece jenom bylo to osmé výročí. O něm si můžete přečíst TADY. 
Proto vám tady dám jeden z mých nejoblíbenějších videoklipů (opravdu je těžké vybrat jeden, když mám ráda všechny :D) a taky nějaké funny moments, u kterých by se mohli pobavit i nefanoušci :).

Klip je dělaný z turné Zimmer 483, takže je už 6 let starý zhruba :). Děsný, že je to 6 let od mého prvního koncertu :D.







4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou/ donutil se stydět? 
Našla jsem si brigádu, bohužel nevím, jak dlouho u toho vydržím :/ Takže asi v tomhle případě je to obojí.

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt
Divné, ale tento měsíc to asi nebyl žádný extra, takže tenhle bod zůstává "prázdný".

6. Propadák/ přešlap měsíce Určitě i+m Naturkosmetik šampón z červencového Ladyboxu. Prostě mi nesedl, bohužel :).



7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Color Whisper v odstínu 120 Petal Rebel :)
Přesto, že trochu zalézá do vrásek, jsem s ním moc spokojená a má moc pěknou barvu :)



8. Nejpoužívanější lak na nehty Opět nebyl. Opět jsem celý měsíc neměla nalakované nehty. Lenost je zlá vlastnost! :D.

9. Dopoužívaná věc měsíce Byla. Byla to řasenka od Miss Sporty, kterou jsem měla hrozně dlouho, ale zapomněla jsem ji vyfotit a vyhodila ji. Takže sem dávám fotku z jejich oficiálních stránek miss-sporty.cz



To by bylo pro dnešek vše :)

4 komentáře :

  1. Super čtení Díky za tipy na music :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. Very beautiful colour this lipstick ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,

    like hlavne kvôli Little Mix, mám ich veľmi rada. Neviem či si už počula ich cover na End of time od Beyonce, jednoznačne odporúčam, pripájam aj link
    http://www.youtube.com/watch?v=KmrsyIXxORQ
    a ešte jeden tip http://www.youtube.com/watch?v=KlxoG9gNZU4 :)

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)