Můj první týden v nové škole

Ahoj :)
Krásný páteční večer všem :)

Spousta z vás určitě teď někde paří venku, já se právě vrátila z práce. Chtěla bych vám dneska jenom tak z rychlíku popsat, jak se mám na nové škole.
Jak jistě víte, začala jsem studovat na vysoké.

První týden byl docela zajimavý. Poznala jsem spoustu skvělých lidí. Všichni vypadají zatím fajn :).
Horší to bylo už s vyučujícími. Ne, že by byl problém v nich, ale spíše v nárocích, které se po studentech vyžadují.
Netuším absolutně, jak budu kloubit školu, práci, blog, rodinu a mé přátele. Ještě, že nemám přítele, protože to už by ten den musel být úplně nafukovací :D
Už tak nevím, kdy budu spát :D

Dokonce jsem už byla i v knihovně, posbírat nějaké materiály, aby mi někdo něco nevyfouknul. Taky netuším, kdy budu číst, ale tak co nadělám. Bude to hodně zajimavé.

Na druhou stranu si říkám, že když můžou ostatní studovat, mít práci a tak.., že to musím zvládnout přece taky.

Mějte se a velmi brzy můžete čekat nový článek :)

Štítky: