Recenze červencového Ladyboxu :)

Ahoj!
Vím, že přece jenom je už září, takže s recenzí bylo na čase. Alespoň jsem měla čas skoro všechny produkty otestovat a můžu vám tak říct, jak jsem s nimi byla spokojená :).

Fotky využiji z mého rozbalovacího článku, který najdete ZDE. Je tam i podrobnější info o produktech :)

Nejdřív začneme od sladkosti. V krabici byl přibalený vzorek Cornies s hořkou čokoládou. To je něco tak úžasného! Už jsem si koupila asi dvakrát to velké balení. Což mi připomnělo, že momentálně nemám žádné doma :(



A teď se hodně stydím.. Macadamia vzoreček jsem ještě neotestovala, jenomže to by jsme mohli tento článek čekat někdy až o Vánocích. Já prostě vzorečky vždycky hodím do "kouta" a pak se jich hromadí hrozně moc. Každopádně hodně bloggerek si tuto masku na vlasy chválilo :)



Mýdlo Libebit vonělo opravdu krásně, ale bohužel nevím dál, co bych tam otestovala, takže řadím do kategorie "neurazí, nenadchne" :)
Rozhodně ale oceňuji, že je ručně vyráběné :)



Sprchový gel od Palmolive využívám opravdu často, přes to, že bych si ho sama od sebe nejspíš nekoupila, protože jsem prostě zvyklá na jiné značky :). Strašně krásně voní a jsem s ním moc spokojená :)



Nejlepší z těch všech umývacích produktů je určitě sprchová pěna Rituals. Strašně mně mrzí, že nebylo plné balení, ale pouze jen cestovní :(. To je něco tak dokonalého! Vždycky využiji při sprchování hrozně málo. Jednak proto, že stačí opravdu trocha, ale jednak proto, že nechci, aby se mi stalo, že lahvička bude prázdná. Musím si pořídit plné balení, prostě musím! :)



Každá krabička má i svůj propadák, nebo produkt, který se vám líbí nejméně, nebo vám prostě nevyhovuje. U mně je to německá kosmetika i+m Naturkosmetik s jejich šampónem. Mám hrozně jemné vlasy a nějak jsem čekala, že právě přírodní kosmetika jim může pomoct. Nemůže. S tímto šampónem bylo všechno akorát horší, bohužel.



A teď už k té pro mně zábavnější části, dekorativní kosmetice.

Sada na obočí značky Famous je opravdu skvělá. Na této značce mám ráda její design, produkty a vždy jsem chtěla od ní něco vyzkoušet. Navíc já na obočí dlouho kašlala, tak tohle mně donutí :D



Linky. Jo, přiznávám se, skoro jsem na ně ani nesáhla, ale to není vinou těch linek, ale prostě mně. Já jsem na to hrozně levá. Ale budu cvičit, slibuji! Bohužel tyto linky značky L'Oreal se trošku rozmazávají, ale snad to nebude nic tragického.



A konečně, vrchol krabičky (alespoň pro mně) rtěnka od Yves Rocher, která normálně stojí víc než Ladybox. Tohle se jim opravdu povedlo :). Jednak proto, že jsem tuto značku taky chtěla vždycky vyzkoušet, a taky proto, že mi všichni říkají, jak mi sluší. Což mě těší a já si taky myslím, že mi sluší a cítím se v ní moc dobře :).



Já jsem s červencovým boxem moc spokojená a můžu vám hned něco prozradit! Objednala jsem si zářijovou edici a ta slibuje nejen MUA kosmetiku a paletku očních stínů (mám už doma dvě paletky této značky, prosím ať nedostanu stejnou, prosím :D) a 5 plných produktů! Jsem natěšená jak malé děcko na Vánoce :) Myslím, že je dost možný, že s přehledem trumfne červencovou edici :).
Určitě bude zase rozbalovací článek a recenze :)

To je už pro dnešek opravdu všechno, mějte se moc hezky :)

Štítky: , , , , , , , , ,