Trochu opožděný Ladybox - září 2013

Krásné pondělí všem :)
V některém z mých předchozích článků jsem psala, že jsem si objednala Ladybox za měsíc září, můj druhý.
Byla jsem na něj hrozně moc natěšená. Sliboval totiž 4-5 plných produktů, kosmetiku MUA a čokoládovou bombu, která byla už jednou v Ladyboxu nebo Senzaboxu.Předem na úvod chci říct, že krabička mně nepotěšila tolik, jako ta červencová, jejíž hranici asi těžko nějaký další box překoná. Přesto mám i z této edice celkem dobrý pocit a nelituji peněz, které jsem do ní vrazila.

Jak jsem psala i v minulém článku o Ladyboxu, tento bude asi opravdu bohužel nejspíš poslední na nějakou dobu, protože jako studentka nemám opravdu finanční možnosti veliké. Budu muset dalšímu, říjnovému boxu odolat, i přes to, že už teď má opravdu krásnou reklamu. Ale nemůžu mít vše =).

Co se týče nadpisu článku, určitě už víte, že tento box měl dorazit o pár dní dříve. Zpozdili se, dobře beru. Co se mi tolik nelíbilo bylo, že boxy ještě nebyly rozeslány, a LB si dělal reklamu na další edici. Ano, trochu mi to vadilo. Měli by se zajímat nejdřív o daný problém, a až budou mít všechny zákaznice box, tak řešit říjnovou edici.
Dále mně štval fakt, že jsem byla až ve druhé várce těch, kteří box dostali. Význam tohoto boxu je seznámit zájemkyně s novými produkty a PŘEKVAPIT. Ano, to je taky důležité. Nikdy nevíte, co vám v krabičce příjde, proto myslím, že by měla přijít všem najednou. A ne, že se celý víkend málem nemůžu podívat na FB, protože už tam jsou na box recenze a já bych přišla o překvapení. Protože někdo dostal box v pátek, a někdo v pondělí.

Slavnostně prohlašuji, že se výše uvedený názor nepodílí na hodnocení produktů a celkového dojmu z krabičky :) :D.



Ladybox přišel opět zabalený v růžovém kabátku, potištěném logem původního Senzaboxu. Žádná manipulace s nůžkami, stačí otrhnout pásek s internetovou adresou Ladyboxu a jste u samotné krabičky.



Samotná krabička se mi líbí podstatně méně, než ta červencová (omlouvám se, ale občas budu mít tendenci dvě edice srovnávat). Černá barva se mi líbí moc, ale ta MUA reklama se mi nelíbí absolutně. Krabičku sice nejspíš využiji, ale klidně bych se bez těch nápisů obešla.



Naopak spodní strana krabičky se mi líbí moc :).



Víko krabičky nám z vnitřní strany ukazuje sortiment značky MUA, která je hlavní hvězdou zářijové krabičky.

MUA otevírá svůj e-shop konečně i u nás, přesto nevím, proč je kolem toho takový humbuk, když se dá tato značka už na většině našich e-shopů sehnat. Sama mám už dvě paletky očních stínů a rtěnku. Recenzi na MUA paletku si můžete přečíst v TOMTO článku.



Tento měsíc nám poslala Lady dopis na kartičce, žádný dopis, pečeť nic, jako tomu bylo předminulý měsíc. Vím, že jsem si při červencové otvíračce Ladyboxu trochu stěžovala, že se pečeť špatně otevírala, ale dneska mi chyběla.




Kartička nebo dopis vždy produkty zakrývají. Proto jsem byla původně trošku překvapená. Dopis mi přišel celkem chudý. Vím, že jsem asi náročná, ale čekala jsem víc. Když jsem dopis zvedla, uviděla jsem takhle pěkně nacpanou krabičku, takže první dojem vypadal celkem dobře! :).



Colgate Max White One Luminous zubní pasta, 75 ml, plné balení

První produkt, který na mně vyskočil, byla zubní pasta značky Colgate. Tento produkt mne zklamal celkem nejvíc. Né, že by byl nějak špatný, ale spíše nevítaný. Zubní pastu si koupím prostě sama, kdykoliv budu chtít, proto řadím do kategorie neurazí, nenadchne.
Běžná prodejní cena 84,90 Kč



MUA Gel Liner Underground, plné balení

Druhou, téměř v boxu přehlédnutelnou věcí (pro svou barvu a barvu pilin, né svým efektem a kouzlem) jsou gelové oční linky MUA, které jsou údajně odolné vůči rozmazávání. O tom by se dalo polemizovat, každopádně je to už snad poslední typ linek, které doma nemám, tedy gelové se štětečkem ve víčku. Moc ráda je vyzkouším.
Prodejní cena 129 Kč




Palmer's CBF Lotion parfémované, 50 ml, cestovní balení
Třetím produktem byl ten, který se už v boxu jednou objevil. Já si to nepamatuji, a to pravidelně čtu, co se v nich nacházelo. Ale já to beru, je to moje vina, špatně čtu :D. Abych pravdu řekla, čekala jsem jiný produkt, taky čokoládové kakaové máslo, bohužel si teď nepamatuji značku. Dali tam tohle, snad to bude fajn :) I když musím říct, že balení mne nezaujalo vůbec :).
Běžná prodejní cena 145 Kč za 250 ml

Dermacol Perfect Cleanser 2in1, 200 ml, plné balení
Aneb odličovač a čistící pleťová voda v jednom. Zkoušela jsem si s ním už dneska odlíčit obličej a musím říct, že téměř jedním tahem jsem měla stíny i voděodolnou řasenku dole. Vážně jsem z něj nadšená! A skvěle se mi hodí, protože mi začíná docházet můj odličovač od Garnier.
Prodejní cena 99 Kč



MUA FashionistA Flawless Primer, plné balení, PERSONALIZOVÁNO

Neboli báze pod makeup. Je to skvělé, protože zrovna jsem si chtěla jednu pořídit :D. Vyzkoušela jsem ji na ruce a musím říct, že se krásně a téměř okamžitě vstřebává do pokožky.
Tento produkt je personalizovaný, to znamená, že některéz vás objevily v krabičce něco jiného :).
Prodejní cena: 399 Kč





MUA Trio Eyeshadow Innocence, plné balení
Vážně jsem byla tak blbá, když jsem věřila, že v balíčku objevím celou velkou paletku Heaven and Earth? ;D
Musím říct, že za tohle trio jsem ráda. Ještě jsem doma toto trio od MUA neměla, takže mně to určitě potěšilo :). A ty krásné barvy!. Nejsvětlejší, bílá, barva šampaňského, středně tmavá, bronzová, a krásná fialovo hnědá s modrými odlesky, která po rozetření připomíná burgundy barvu? Nádhera!
Prodejní cena: 109 Kč





MUA Kiss Proof Lip Stain, plné balení, ve vybraném odstínu
Já dostala odstín Fabulicious, což je ten nejsvětlejší možný, nejvíce přirozený, ale jsem za něj ráda, protože je to opravdu odstín mé rty, ale lepší.
Fixu na rty jsem si taky chtěla už delší dobu koupit, takže jsem šťastná, že jsem ji objevila právě v boxu :)
A mimochodem, krásně voní!
Prodejní cena je 129 Kč



A už jsme opravdu na dně krabičky.
Tentokrát tam nečekaly žádné reklamní letáčky.
Pojďme udělat malé srhnutí:

Ladybox za měsíc září obsahoval 7 produktů, z toho 6 plných balení. V krabičce jsem neměla ani jeden vzoreček. Radost mám z každého produktu, s tím, že tam byla zubní pasta, se naučím žít. Opravdu jsem velmi spokojená :) A jak jsem psala výše, kdybych mohla, objednala bych si klidně další krabičku :)



Štítky: , , , , ,