SOCIAL MEDIA

neděle 20. října 2013

3. Giveaway! :)


Krásnou neděli všem! :)
Nedávno skončila minulá Giveaway a tak jsem tady s novou! :)
Jsem ráda, že na můj blog chodíte i přes to, že poslední dobou na něj nemám tolik času, kolik bych chtěla (psaní seminárek, práce apod.), děkuji vám moc! :)

O co se vlastně bude hrát?
 Do této giveaway jsem zařadila dvě toaletní vody značky Shirley May. Výherci budou dva :)



První z nich 365 - pour Femme je krásná, sladší květinová vůně z květů fialek, kosatce a jasmínu s kombinací dřevin a květy pomeranče :)


Druhá z nich, Devotion je jí velmi podobná, pouze pro odvážnější ženy :) A jak můžete vidět, je více fotogenická, než první zmíněná toaletní voda :D



Co musíte pro výhru udělat? :)
1. Sledovat mně přes GFC a přes Facebook ZDE
2. Napsat do komentářů pod jakými přezdívkami, jmény mně sledujete (jak na GFC, tak na FB)
3. Vybrat si jednu z vůní a napsat, kterou by jste rádi získali (pokud nastane shoda, tak se může stát, že dostanete druhou, bohužel, nevím jak to jinak zařídit)
4. Napsat do komentářů váš e-mail, budu vás tam v případě výhry kontaktovat
5. Být z ČR nebo SR

Možnost dalšího komentáře: Sledovat mně přes jinou uvedenou sociální síť (výběr máte ve sloupci na blogu) + samozřejmě napsat pod jakou přezdívkou mne tam sledujete.

Snad je to všechno :)
Zúčastněným přeji hodně štěstí, GA bude probíhat do 20. listopadu :)

Tak, co?
Máte chuť zasoutěžit si o tyto krásky? :)

34 komentářů :

  1. Tady i na FB - Monika Indráková.
    Líbí se mi ta druhá, teda ne, že bych si připadala nějak odvážná :D Ale přestávají se mi líbit sladké vůně a jdu teď spíš do takových "vážnějších", takže tahle mi připadá fajn :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC&FB: Lenka Ďurčeková
    Tá druhá vyzerá byť fakt krajšia, ale asi tú prvú :)
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    SR :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji tě, to snad víš ne? :D Na fb jako Kris Týn Ka
    Je mi to nějak jedno, kterou, ale kdybych musela vybrat, tak asi tu druhou :)
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Cez fb aj GFC sledujem pod menom Martina Metesová
    A tak najradšej by som si vybrala obidve, ale keby sa šťaste na mňa usmialo tak by ma potešila viac tá druhá :)
    e-mail: lolekbolekm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na fb a GFC tě sleduji jako Barb Ell.
    Vzhledem se mi líbí ta druhá, ale popisem vůně spíš ta první.....
    Je mi to jedno :D :D :D
    A email: barb.ell@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    libí se mi více druhá vůně
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji na GFC jako Adieaj a na Fb jako Áďa Ducháčová :-)
    Ráda se zapojím a asi bych si vybrala tu 2. voňavku určitě krásně voní.
    Email bastet1212@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. na blogu:Katerina Neznámá
    FB:katerina pilníková
    s popiskem první ale ta druhá je fotogeničtější :)) :D takže pokud se štěstí usměje je mi to úplně jedno :))
    katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. gfc:katerina neznámá
    fb:kateřina pilníková
    líbí se mi obě dvě takže pokud se na mě štěstí usměje :)) je mi to jedno :)) první má hezčí popisek a druhá se mi vzhledově líbí víc :))
    Katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová

    více mě zaujala druhá vůně :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová

    více mě zaujala druhá vůně :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Annie Horan
    FB: Annie Pavlovová
    Je mi celkem jedno, kterou voňavku, ale první se mi líbí více. Miluju jemné a květinové vůně. :)
    email: NialleR@email.cz
    Pošlu ještě bonusové komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na twitteru tě sleduji jako Anpa8Annie. :)
    ( bonus )

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Přes GFC i na fb sleduji jako Iveta Skutková
    2) Více se mi líbí asi druhá vůně, i když ta první musí být taky úžasná :) Ale jak čtu popis, tak podobnou tu první již vlastním, takže bych si vybrala tu druhou :)
    3) ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. A ještě sleduji přes Twitter a Instagram, taky jako Iveta Skutková.
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Sledujem cez GFC: Michaela P., FB: Michaela Polackova
    Páči sa mi viacej 1. voňavka. :)
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem cez GFC: Michaela P. a cez FB: Michaela Polackova
    Viacej sa mi páči 2. voňavka. :)
    misicka90801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. gfc-jananulka.9@gmail.com
    fb-Jana Svobodová

    první má zajímavý flakonek,ale já bych radši tu druhou.:)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Lady An
    FB: bohužel mi to nejde, nevím proč.. odkazuje mě to na Tvůj profil a nikde není možnost sledovat :(
    více mě zaujala první vůně :)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC nemám takže nesleduji ale sleduji přes Bloglovin jak Alisekblog
    já bych si vybrala tu první
    alicestastna@email.cz
    www.alisekblog.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  21. GFC aj FB: Lucia Balintová
    FB: odkazuje ma na profil nejaký...žiadna stránka
    prvá vôňa :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. GFC, FB: Lucia Balintová
    prvá vôňa :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Gfc: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Nejspíš tu druhou :)
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Gfc: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Nejspíš tu druhou :)
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Ellkerka FB: Nechci tu zveřejňovat celé jsméno.. Elisabeth
    Vůně: 365 - pour Femme
    elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Gfc: Ellkerka Fb: Nechci tu dávat celé jméno... Elisabeth
    Vůně: 365 - pour Femme
    elisabeth.izabella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Gfc - Zdenka Bušová
    na fb : Tiež tu nechcem dať cele meno ....Zdenča.....
    voňavku som zatial nemala ani jedno , tak mi je jedno , ktorú môžem počas výhry dostať
    zdenulik84@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Gfc- Zdenka Bušová
    fb: Tiež tu nechcem dávať svoje celé meno : Zdenča...
    voňavku som nemala zatiaľ ani jednu , tak mi v prípade výhry bude jedno ktorú dostanem :)
    zdenulik84@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Renata Hradecká
    v případě výhry mi bude jedno, kterou dostanu :)
    renyck@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. sleduji všude pod jménem Nikola Mills :-) teda nevím, ale pokud to měla být stránka na přidání do přátel...
    já bych chtěla Devotion :-)
    nikola.zm@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Na fb víš, tady Cariie Lambert
    Nevííím, líbí se mi víc ta druhá :D a rozsekal mě popisek :D ale sem spíš na květinové.... :D takže asi první :D
    mejl: hizi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Na fb víš, tady Carrie Lambert.
    Líbí se mi víc ta druhá, navíc mě rozsekal popisek :D ale jsem spíš na květinový, takže asi tu první.
    hizi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Péťa Turoňová a Peťule :)
    líbí se mi víc ta druhá :) ale je to jedno :)
    peta.turonova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Highly energetic blog, I loved that a lot.
    Will there be a part 2?

    Also visit my web page - filmy

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)