Lucy's chart - září 2013


Krásné pondělí všem!
Za chvilku valím na přednášku, ale ještě vám stihnu napsat Lucy's chart za měsíc září. Snad se vám článek bude líbit, a určitě mi dejte dole vědět, co se vám stalo zajimavého v už minulém měsíci :).

1. Nejoblíbenější/nejzajímavější moment měsíce
Nejzajímavější moment tohoto měsíce byl určitě nástup na novou školu, tedy vysokou :). Sice se učení a seminární práce válí ze všech stran, ale zatím mně tento styl učení absolutně nevadí. Že by proto, že jsem do školy ještě nezačla nic dělat? ;D

2. Oblíbená písnička
To můžu napsat úplně přesně. Roar od Katy Perry. Miluji ten klip a tu písničku. Je to prostě peckovní :). A také tady patří Wrecking Ball od Miley Cyrus. Ne nemám ráda, že se chová tak jak se chová, ale písnička je opravdu krásná.





3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Opět jsem se vrátila k 10 důvodů proč tě nenávidím. Miluji ten film a Heath Ledger je tam dokonalý :). Věřím, že stejný film v této otázce uvidíte i v lednu, kdy bude další výročí jeho úmrtí.
Best part:



4. Věc, moment, který mě udělal pyšnou/donutil se stydět
Asi opravdu to bude nástup na VŠ spojené s zatím nic neděláním.

5. Nejoblíbenější/nejpoužívanější produkt
Určitě oční stíny od Maybelline, o kterých jsem více psala v Nákupech za září 2013.



6. Propadák měsíce
Naštěstí není =)

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Džíny ze Sinsay :) Opět z článku Nákupy za měsíc září :).



8. Nejpoužívanější lak na nehty
Nebyl. V mojí práci nemá něco takového jako je lak na nehty žádnou šanci. Okamžitě bych o něj přišla.

9. Dopoužívanější věc měsíce
Chci se dočkat, až tady bude napsaný nějaký produkt ;D

Štítky: , ,