Nákupy - září 2013


Ahoj :)
Měsíc září je typický pro nakupování věcí do školy. Ty tvoří převážnou část i tohoto článku. Celkově byl tento měsíc slabý, ale musím říct, že už teď, 3. října, bych pokryla celý nakupovací článek za říjen. Bohužel :D.



Tento měsíc jsem nutně potřebovala nové džíny :) Tyto s perličkama a trháním jsem koupila za 700 korun v Sinsay. Původně jsem za rifle tolik dát nechtěla, ale když jsem je viděla a navíc v posledním obchodě, tak jsem je tam prostě nemohla nechat :).



Tyto náušnice jsem si koupila právě v ten den, kdy jsem kupovala džíny. A protože jsem původně myslela, že nějaké koupím od vietnamců, tak jsem tam nakonec koupila jenom tyto náušnice za 25 korun :).



Pomůcky do školy.





Tyto dva sešity je mi líto použít :D





Tímto všechny potřeby do školy končí :D



Kabelku mám z Bonprixu, kde jsem ji koupila za 299 korun :) Já ji mám ale v černé barvě, protože tato bohužel nebyla zrovna.



Tuto krásnou paletku jsem koupila v Rossmannu za 79 korun, protože byla v tom slevovém stojanu! Mám odstín Pink Drama, ještě tam byla Blue Drama a docela mně mrzí, že jsem si ji teď nevzala, ale nevadí :).



A poslední je Labello za 60 korun :)  Pearly shine :)

Štítky: , , ,