Lucy's Chart - říjen 2013

Ahoj všem! :)
Je tady opět začátek nového měsíce a s ním přichází rekapitulace toho předešlého.

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment měsíce
Zrovna si vybavuji akorát ten pocit štěstí, když máte uznané vaše první dvě seminární práce vůbec :)

2. Oblíbená písnička
Tento měsíc určitě Move od Little Mix. Jsou hodně talentované a skvělé :) Zároveň Avril Lavigne vydala nové CD, to je taky fajn :)





Co se Avril týče, album nové je fajn, ale ten obal, je strašný. Upřímně, myslím, že je to její nejhorší fotka vůbec. Jak kdyby z dolu vylezla (promiň Avril :D).



3. Nejoblíbenější film/video/seriál
The Vampire Diaries se konečně po půl roce vrátil! Miluji ten seriál + nový, The Originals, který je s Upířími deníky úzce spojen.

4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou nebo donutil se stydět
To se vztahuje k bodu číslo jedna :)

5. Nejoblíbenější, nejpoužívanější produkt tohoto měsíce
To vím úplně přesně. Jsou to oční stíny od MUA, které byly v Ladyboxu za měsíc září. Používám je teď skoro pořád. Psala jsem o nich ZDE a TADY.



6. Propadák/ přešlap měsíce
Tento měsíc není žádný produkt, který by mně vyloženě zklamal :).

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
To budou určitě boty na klínku z Deichmanna za 300 Kč. Psala jsem o nich v Nákupech za měsíc říjen. A pak tady patří i rtěnky Kate od Rimmel, které v článku taky najdete.





8. Nejpoužívanější lak na nehty
Jako tradičně už, lak na nehty opět nebyl :D V mé práci by nevydržel ani deset minut.

9. Dopoužívaná věc měsíce

Tady je úspěch. Alespoň jednu věc jsem dopoužívala a byl to šampón na vlasy od Garnier.



To by bylo pro měsíc říjen všechno. Jak jste se měli vy? :)

Štítky: , , , ,