25 otázek TAG

Přeji krásnou druhou adventní neděli všem! :)
Dneska jsem opět chtěla udělat nějaký TAG, tak jsem hledala a hledala, nakonec jsem vybrala v originále "25 Questions Tag", který dělala na svém kanále otherjuicystar07. Otázky byly v angličtině, takže jsem se snažila je nějak pěkně přeložit. Maximálně jsem si je trochu poupravila.
Jdeme rovnou na to :)

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?

Ano, mám fenku jménem Cherry a v březnu jí budou dva roky :)

2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe.
Samozřejmě je to notebook, jinak bych tento TAG nemohla psát, že ;D. Dále je to papír s kamarádčinou adresou (zdravím tě, Kris Týn Ko :) ) a poslední věcí, kterou mám nejblíž je mobil.

3. Jaké je u vás právě počasí?
Dneska je trochu zataženo, ale líbí se mi, že je všude venku sníh :).

4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu?
Řidičák nemám :)

5. V kolik hodin jsi dneska vstávala?
Vstala jsem v 9 :)

6. Kdy ses naposledy sprchovala?
To jsou mi otázky ;D Včera večer :)

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
Byly to Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň

8. Co bylo v tvojí poslední textové zprávě?
Psala jsem opět Kris Týn Ce, že s ní potřebuji mluvit :).

9. Jaká je tvá vyzváněcí melodie?Call my name od Cheryl Cole :)


10. Byla jsi někdy v cizí zemi?

Anglie, Francie, Egypt, Řecko, Rakousko a Polsko. V těchto zemích jsem trávila nějaký čas (dovolená, výlet atd.), pokud by se měly počítat i země, přes který jsem projížděla na tyto místa, musela bych k nim přiřadit i Německo, Maďarsko, Srbsko a Makedonii. Snad jsem na nic nezapomněla :)

11. Máš ráda Sushi?
Sushi jsem nikdy nejedla a pravděpodobně ani jíst nebudu, protože je většinou z ryb a ty já nejím :)

12. Kde nakupuješ potraviny?

V obchodě? ;D Kdekoliv se poblíž pohybuju. Nemám vyhraněný oblíbený obchod.

13. Vzala sis už někdy léky na spaní?
Ne, pokud se nepočítají třeba léky na kašel s vedlejšími účinky, které pomáhají rychleji usnout. Ale přímo na spaní jsem léky neměla.

14. Kolik sourozenců máš?
Jednoho bráchu.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Mám obojí, ale používám více notebook.

16. Jakého věku dosáhneš při svých dalších narozeninách?
21. Budu dospělá už všude na světě, alespoň tím číslem ;D. Každopádně to je až přesně za rok, bez týdne, jelikož jsem teprve před 6 dny oslavila 20 :)

17. Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?
Brýle.

18. Barvíš si vlasy?

Nechávám si je melírovat.

19. Co se chystáš dneska dělat?
Učit se na zkoušku :(

20. Kdy jsi naposledy brečela?
V pátek večer.

21. Jaká je tvoje nejoblíbenější pizza?

Margarita, nebo jak se to píše. Úplně obyčejná. Sýr, kečup nebo nějaká rajčatová omáčka, oregano, bazalka. Mám dále ráda i žampiony :)

22. Co máš radši? Hamburgery nebo Cheeseburger?
To druhé, ale nevyhledávám ani jedno.

23. Byla jsi už někdy vzhůru celou noc?

Ano byla :)

24. Jaká je tvá barva očí?
Modrá.

25. Cítíš podle chuti rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?
Myslím, že tam nějaký rozdíl určitě je :).

Tak, to by bylo vše. Otázky byly takové netradiční, ale taková všehochuť. Chtěla bych označit všechny, kteří rádi blogují, aby pokračovali v tomto Tagu :)

Mimochodem, dneska slaví narozeniny nejúžasnější herec na světě, Ian Somerhalder ♥ Rozhodně vypadá mladší než na 35 :)


Štítky: ,