Co mi Ježíšek naježil? :)

Ahoj!
Doufám, že jste si skvěle užili vánoční svátky, měli doma pohodu, lásku a klid.
Já sama jsem strávila Štědrý den zdobením stromečku, během toho jsem se dívala na krásné pohádky (Zlatovláska jede! :D).
Na Boží hod mi přijela milovaná kamarádka, s kterou v roce 2014 oslavíme dvacáté výročí přáleství! Samozřejmě, že přijela i se svojí ségrou a celou rodinou. Miluju ty holky! :D
Druhý svátek jsem bohužel strávila v práci, ale celkem to ušlo. Skoro nikdo tam nebyl, protože všichni byli někde po návštěvách - včetně mně, protože jsem ještě po práci jela k babičce, abych se tam najedla a dívala na další pohádky ;D. Princezna ze Mlejna je úžasná! Stejně tak jako film "Jak poslat tatínka do polepšovny" :D

Ti, kteří sledují můj instagram už mohli vidět fotky z Vánoc (odkaz vlevo v boxu), ale vím, že spousta z vás ho nemá, a tak některé fotky přidám i sem :)

 Ještě, než se dostaneme k mé nadílce, kterou už stejně můžet vidět na poslední fotce, ráda bych vám zmínila, co jsem já pořídila své rodině. Máte alespoň menší inspiraci na příští rok :).
Mamka byla velmi nadšená z vůně Incandessence od Avonu, po které toužila už hrozně dlouho. Taťka dostal přípravky na holení, jak ode mně, tak i od mamky, načež řekl, že mu chceme asi něco naznačit :D. A brácha ode mně dostal peníze do obálky, protože si stejně sám koupí, co potřebuje.

Já jako vždy rozbaluji měkké dárky, nevím, jak to máte vy. Jeden mi ještě nepřišel, a ten druhý jsem rozbalovala nakonec jako poslední. Táta (pro ty menší, JEŽÍŠEK! :D) mi ho zapomněl dát pod stromek a vzpomněla si na něj až mamka, půl hodiny po rozbalení (loni to bylo měsíc po Štědrém dni, co našli zapomenutý dárek!). Dostala jsem nové pyžamo :D



Dalším dárkem byly sluchátka, které jsem už dlouho potřebovala nové. A jaké jedou pecky do těch uší! :)



Třetí dárek najdete i v článku Nákupy za měsíc prosinec, protože jsem si ho koupila asi týden před tím, než jsem ho objevila znovu pod stromkem. Jedná se o tělový krém od Skin so Soft od Avonu + tělový sprej, který jsem si původně chtěla taky koupit, naštěstí jsem to neudělala, protože bych měla dvakrát i ten :)



Ježíšek musel vykrást celý Avon, protože další produkty jsou taky z něj. A nejsou poslední v tomto článku. Dostala jsem dvě pěny do koupele, jednu s vůní zeleného jablka, druhou s vůní bílé lilie :)



Značku snad už zmiňovat po několikáté nemusím, ne? :) Tentokrát magnetický lak na nehty, který jsem poprvé vyzkoušela od Essence, tam mi přišel celkem na nic. Snad Avon bude mít lak lepší :)



Dárek, který mně potěšil stejně tak, jako ty ostatní, byla tvářenka! Miluju tvářenky, pardon, miluju všechnu dekorativku. Tahle je samozřejmě od Avonu ;D





Dárek, který mi udělal rozhodně největší radost, je tato paletka, opět od Avonu. Obsahuje 36 očních stínů, 36 lesků na rty a 6 tvářenek! :)


Posledním dárkem, který jsem však otvírala jako první, byl kosmetický kufřík. Věděla jsem totiž, že ho dostanu, jenom jsem nevěděla, jaký bude mít vzhled. A je vážně krásný :) V novém roce se můžete těšit na článek o mé sbírce dekorativky :)





Jak můžete vidět, zatím je prázdný. Ale to nebude dlouho trvat :)

A na závěr, malá momentka, které jsem si teď všimla, protože věci z Vánoc mi momentálně leží na posteli :)





Štítky: ,