Lucy's chart - listopad 2013

Krásný den všem,
opět přináším rekapitulaci za minulý měsíc. Tentokrát musím říct, že byl celkem dobrý, tak snad se dařilo i vám :)

1. Nejoblíbenější/ nejvýznamnější moment měsíceZačala mi praxe, se kterou jsem hrozně moc spokojená :)

2. Oblíbená písnička
Nebyla, ale zrovna mi hraje tahle :)



Ale celkem jsem si oblíbila i Blurred lines, nebo třeba Salute.





3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Tady to bude pravděpodobně každý měsíc stejné. The Vampire Diaries prostě vedou :)
Přináším mou nejoblíbenější scénu z celého seriálu :)



4. Věc/ moment, který mně udělal pyšnou, nebo donutil se stydět
To se vztahuje k bodu číslo jedna :)

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt tohoto měsíce

Byly určitě nové krémy od Essence, z limitované edice pro zimu 2013. Psala jsem o nich ZDE.



6. Propadák, přešlap měsíce
Tohle nebyl produkt, ale komunikace s jednou firmou. Její jméno tu psát nebudu, každopádně buďte opravdu opatrní odkud objednáváte. Nechci jim dělat reklamu, protože si ji nezaslouží. Takové jednání s lidmi jsem ještě neviděla. A hlavně takovou krádež.

7. Koupená věc, ze které mám největší radost
Nové pískové laky od Gabriella Salvete, kterým jsem věnovala pozornost v tomto článku.

8. Nejpoužívanější lak na nehty

Opět nebyl. Měla bych se na tuhle otázku rovnou vykašlat :D

9. Dopoužívaná věc měsíce
Taky nebyla, ale brzy by se tady měl objevit korektor :)

Štítky: , , ,