Předčasná nadílka od Kristýnky!

Ahoj všichni! :)
Bohužel jsem se nedostala dřív k tomu, abych napsala tento článek. Ale i přes to, jsem se rozhodla s vámi podělit o moji nadílku, která se konala už 23. prosince! :)
Balíček mi poslala moje kamarádka Kikča, a já zase na oplátku poslala balíček jí. Uvidíme, třeba se dočkáte článku o tom, co v něm bylo :).

Balíček mi pomohla rozbalit Cherrynka. Ona musí být naprosto u všeho, co se kde děje :)



V balíčku byl dopis, který mi udělal ohromnou radost. Moc často se už nestává, že bych dopis dostala. A obzvlášť na tak krásném papíře a v krásné obálce :).
Dále tam byl obal, který hodlám využít pro můj diář. Článek určitě bude brzy :).



Ti, kteří Kristýnku sledují, tak ví, že je hrozně šikovná a dokáže vytvořit téměř vše. Zrovna dělá šumivky do vody. Poslala mi jich 6, takže určitě s mamkou vyzkoušíme a dáme vědět, jaké byly! :). A možná i Kris se vám pochlubí na blogu jejím tajemstvím, jak na ně :). Jsem na ně moc zvědavá :).



Jak určitě víte, v Praze se konal Essence výprodej. Já jsem z Ostravy, tedy jsem se tam nedostala, a myslím, že zrovna ten den jsem byla na brigádě. Každopádně Kristýnka tam zašla a poslala mi duo očních stínů (odstín 13 rapanui), žlutý pigment (09 be my brightsmaid) a rtěnku (59 FUNKY FUNKY)

Ještě jednou, děkuju Kristýnko ♥

A doufám, že jste všichni měli pohodový Štědrý den :) o mé nadílce od Ježíška se dozvíte zase jindy :)

Štítky: , ,