Věci, které byly v roce 2013 v módě, ale mně moc neberou

Ahoj :)
Dneska jsem se rozhodla pro článek, ve kterém zmíním 5 věcí, které mi prostě mozek nebere, nebo se mi nelíbí, nesouhlasím s nimi. Tyto věci jsou, nebo byly tento rok hitem. Sama jsem zvědavá na vaše názory, těším se na vaše komentáře. Určitě mi napiště vaši - ANTI TOP 5 :)

1. Vyholený kus hlavy
Tento trend jsem nikdy nepochopila. Ale jsem si jistá, že za to můžou moje vlastní vlasy. Jelikož je mám už od narození hrozně krátké a jemné, a mnoho jich taky není. Od malička závidím všem holkám jejich krásné dlouhé vlasy a nějak občas mám problém se srovnat s tím, že takové nikdy mít nebudu. A myslím, že nemám ani šanci. Oleje nepomohly, šampony na posílení vlasů taky ne. A clipy do tak jemných vlasů nemůžu dát. Poslední možností je transplantace a fakt nemám na ni peníze ;D.
Každopádně zpět k tématu. Proto, že mám k vlasům takový vztah, tohle se mi prostě nelíbí. Příjde mi, jako by si jich ty holky nevážily. Jediná osoba na které se mi tento účes líbí, je Lou z GetTheLouk. Strašně se mi její vlasy líbí a myslím, že jí to moc sluší :)
Avril je moje oblíbená zpěvačka, ale i přes to s ní musím nesouhlasit tady :)



2. Líčení už ve věku 8 - 11 let a dávat to na Youtube
Chápu, je to každého věc. Každý z nás má nějaký idol, nějakou svou ikonu, které by se chtěl podobat. Ale já sama jsem se začala líčit až s nástupem na střední školu (chápu, dnes už je to pozdě), ale proč se děti musí líčit tak brzo? Všichni jsme krásní i bez šminek, a ony si akorát ničí tu jejich krásnou pleť..

3. Háčkované kozačky
Co si budeme povídat, většina z nás si s nimi spojí rok 2013. Mně se tyto kozačky líbily asi týden, přestože jsem věděla, že to není nic pro mně, při mojí výšce. Pak je měla každá druhá holka a v těch pařácích venku mi to přišlo prostě nehygienický. Ale zase znám slečny, kterým slušely :)


4. Aztécké vzory
Mně potěší nejspíše jenom proužkovaný vzor. Tohle se u mně vůbec neujalo, i když musím říct, že ten obrázek vpravo dole je opravdu skvělý :)


5. Miley Cyrus
Kdysi jsem ji měla ráda, ale nelíbí se mi jak se teď chová. Její jazyk nikoho nezajímá. Má ho každý z nás. A to, že musí pořád chodit někam nahá nebo téměř nahá (ale Wrecking Ball považuji za umění!) a neumí se prosadit jinak...nevím. Myslím, že Billy Ray je z ní docela zklamaný, ale kdo ví.



Tak to by byla moje "anti 5" pro rok 2013. A jaká je ta vaše?


Štítky: