Co jsem snědla tentokrát? aneb další random post


Ahoj :)
Krásné úterý všem.
Tentokrát dám jednoduchý random post. Mám zase nějaké fotky jídel, které se mi nahromadily, za posledních pár měsíců. Přesto jich není zrovna moc :) Přiznávám, únor bude takový pozvolnější vracení se do školy a tak, proto ještě to tady není úplně organizované, jak bych chtěla. Každopádně dneska už si chci udělat nějaký ten "rozvrh" i pro blog, takže by už články měly být poté pravidelnější :).
Děkuji všem za pochopení.

Teď už k samotným fotkám :)

Tahle je už pěkně stará. Focená před mým prvním semestrem na vysoké škole :). Mimochodem, miluju ty sušenky, které dávají k tomu lattéčku :)



Miluji vajíčka. Na jakýkoliv způsob. Snědla bych je s čímkoliv. Proto se těším vždycky na sobotu, protože si pravidelně dávám na snídani vajíčka. Nebo taky někdy na oběd, když není čas se s něčím kuchtit. Viz fotka :)



Veselá příloha k obědu :D



V prosinci jsem slavila narozeniny i mamka, i brácha (který je sice říjnový, ale slavíme spolu už odmalička) :)



Poslední fotku jsem fotila včera. Naše kuchyně překypuje energií :)




Musím uznat, že nejvíce se mi povedla fotka první :) Na tu je opravdu radost se dívat :)

Štítky: ,