Honba za ideálním diářem

Ahoj.
Jak si můžete z názvu článku přečíst, je skoro březen a já stále nemám svůj diář. Mám teda jeden, kde píšou největší nezbytnosti. Ale nejraději bych měla takový, do kterého by se vlezlo všechno. Škola, práce, akce a hlavně blog. Vše to mám ve dvou sešitkách a hrozně mně to štve.
Zkoušela jsem si vytvořit vlastní diář, ale asi už po třetí jsem s tím sekla. Bohužel.

Proto píšu tento článek, nevíte někdo o nějakém ideálním diáři?
Hlavně prosím nepište filofax. Po jedné nepříjemné zkušenosti už nikdy. Měla jsem totiž za to, že filofax by vám domů měl přijít i s kalendářem uvnitř a ne bez něj. Navíc vypadal celkem jinak než na obrázku, tak jsem se ho rozhodla vrátit. Ještě mi z ceny ubrali 250 Kč jenom za to, že ho museli pak zase rozbalit. No příjde vám to normální? Mně ne. Zavrhla jsem je proto. A navíc, jsou to příšerně drahé diáře.

I když bych si svůj diář představovala podobně. Dvě, max. 4 dírky v kroužkové vazbě, nějaký hezký příjemný diář, kde bych mohla stránky jenom vytahovat ven, a dokupovat nové. Na blog si dělám stránky sama, takže bych je tam jenom vložila. Diář bych si pěkně ozdobila a vše by bylo fajn. Vesmír by byl v harmonii.
Bohužel na ebay mají buď s úplnou kroužkovou vazbou (tedy nekonečně mnoho kroužků) nebo bez vazby úplně.

Proto vás prosím, jestli nevíte o nějakém diáři, který by splňoval moje požadavky. Začínám z toho být dost zoufalá už :D. Hažte do komentářů odkazy, obchody, cokoliv :D

+ když už děláme ten hon, nevíte i o nějakém ideálním mobilu do 5000 s dobrý foťákem, androidem a wifinou? Vím, že takových je už opravdu hodně, ale chci, aby něco vydržel a nerozbil se mi po 5 stáhnutých aplikací. Dík moc :)

Děkuji všem moc :)

Štítky: