Taky žijete olympiádou? :)

Krásný den všem.
Dneska opět něco z mého života. Já poslední dobou koukám akorát na televizi, protože jak jistě víte, jede olympiáda v ruském Soči. Sochi 2014 je jedno z nejdiskutovanějších témat tohoto období vůbec.

Já prožívám téměř každý sport, ale nejvíce hokej. A ten právě dneska začíná. Večer hrajeme se Švédskem, to bude podívaná. Hokej miluju, dívám se každý rok i na mistrovství. A v roce 2015 je mistrovství světa v hokeji v České Republice. Praha - Ostrava. Už teď máme se spolužačkou naplánováno, že půjdeme :).

Čechům se na olympiádě daří zatím náramně. Cinkne zlatá určitě kvůli Martiny Sáblíkové, snad i další medaile :). Zajímavé je to, že jsem sport kdysi neměla ráda...na základce bych si ho nikdy v televizi dobrovolně nepustila...až nějak na gymplu se ve mně sportovní stránka projevila :).

Má to výhodu tu, že se nebudu užírat tím, že je Valentýn...já budu u televize a pěkně koukat na sport, pak blogovat :)

Taky mi už začala škola, od pondělí. Už je to zase tady, seminárky, učení... :(

Jak se vlastně máte vy? :)

+ určitě mi napište, co by jste chtěli za články :)

Štítky: