SOCIAL MEDIA

středa 12. února 2014

Taky žijete olympiádou? :)

Krásný den všem.
Dneska opět něco z mého života. Já poslední dobou koukám akorát na televizi, protože jak jistě víte, jede olympiáda v ruském Soči. Sochi 2014 je jedno z nejdiskutovanějších témat tohoto období vůbec.

Já prožívám téměř každý sport, ale nejvíce hokej. A ten právě dneska začíná. Večer hrajeme se Švédskem, to bude podívaná. Hokej miluju, dívám se každý rok i na mistrovství. A v roce 2015 je mistrovství světa v hokeji v České Republice. Praha - Ostrava. Už teď máme se spolužačkou naplánováno, že půjdeme :).

Čechům se na olympiádě daří zatím náramně. Cinkne zlatá určitě kvůli Martiny Sáblíkové, snad i další medaile :). Zajímavé je to, že jsem sport kdysi neměla ráda...na základce bych si ho nikdy v televizi dobrovolně nepustila...až nějak na gymplu se ve mně sportovní stránka projevila :).

Má to výhodu tu, že se nebudu užírat tím, že je Valentýn...já budu u televize a pěkně koukat na sport, pak blogovat :)

Taky mi už začala škola, od pondělí. Už je to zase tady, seminárky, učení... :(

Jak se vlastně máte vy? :)

+ určitě mi napište, co by jste chtěli za články :)

6 komentářů :

  1. Taky mám nejraději hokej. Dokážu u něj i brecet, jsem desna. Ale jinak olympiádu moc neprozivam. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka tady právě už 40 minut vříská, protože nejde ani jedna televize a díky pomalému internátnímu internetu si nemůže pustit ani online vysílání :D mě to nějak nebere

    OdpovědětVymazat
  3. Ja to mám úplne rovnako. Tiež mi začala škola a na nič nemám čas :-)) Teda na nič okrem olympiády... Inak máš veľmi pekný blog, akurát som ho objavila.. :)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
  4. nežiju olympiádou, sotva vím, že nějaká je :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem Olympiádu předtím vůbec nesledovala, ale protože budeme mít ve škole ve středu projekt ve stylu Olympijských her, mám na starosti výzdobu, takže bych se měla začít koukat. :D

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je taky Olympiáda zaplá nonstop, přítel je sportovní maniak :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)