Dva roky, co se narodilo moje ŠTĚSTÍ


A to vážně nemyslím například blog, který bude slavit teprve první narozeniny v květnu, nebo přítele, který je právě v jesličkách :D.
Druhé narozeniny slaví dneska moje fenka Cherry, a já bych se s vámi ráda podělila o příběh, jak jsme k ní přišli. Dneska to bude tedy čistě nekosmetické.


Tohle je fotka z prvního dne s ní. Foceno na nádraží, když jsme hodinu čekali na vlak do Ostravy.

Narodila se 12. března, ale to jsme se dozvěděli až 5. května, kdy jsme se s Cherry seznámili :). Původně jsme však měli mít jiného pejska.
Pro pejska jsme jeli 5. května až do Hradce Králové, kde už jsme měli jedno štěňátko slíbené. Chtěli jsme fenečku, a byli jsme s majitelkou už domluvení. Byla sobota. Jeli jsme všichni čtyři. Já, mamka, taťka a brácha. Protože jsme z Ostravy, stál nás lístek na vlak přes tisícovku.
Dojeli jsme na místo, našli adresu té paní a volali jsme jí. Ona nám řekla, že už nám tu fenku prodala. Tak jsme jeli smutní zpátky na hlavní nádraží v Hradci na vlak. Psala jsem to všechno nejlepší kamarádce, se kterou tento rok slavíme 20leté výročí přátelství (ano, známe se téměř od narození, je pouze o necelé dva měsíce mladší). Ta v momentě sedla k internetu a našla jiné štěňátko :), právě naši Cherry.
Poslala mi kontakt na její majitelku, která si ji nemohla nechat, protože měla na ni alergii. Tak jsme jí brnkli a ještě ten den (!) jsme místo do Ostravy jeli do Studénky, kde na nás čekala paní majitelka, se sice jiným pejskem, ale jsme za ni strašně rádi :)).

To je takový kraťoučký příběh, jak se k nám Cherry dostala :).





Tohle je jedna z posledních fotek :) Po prvním ostříhání není už černoušek :))

Štítky: