Limitovaná edice značky Milani - Jaro 2014


Krásné úterý všem :)
Je mi jasné, že už většina z vás tuto limitku zahlédla, ale přece jenom jsem se rozhodla o ní napsat článek. Jako připomenutí pro ty z vás, kterým se už kdysi zalíbila, a také jako novinku pro ty, které to zatím nechalo chladné.

Já patřím do té první kategorie. Mně tato limitka opravdu nadchla! Hlavně ty tvářenky, to musíte uznat samy :). Taky jsem si hned jednu musela pořídit. Musím říct, že vybrat jenom jednu byla opravdu velmi náročná práce, protože se mi líbí všechny :).

Všechny fotky a ceny jsou z e-shopu milanicosmetics.eu.

Začneme tedy hned proto těmito tvářenkami :) Jsou v odstínech:
Coral Cove
Lady Rouge
Love Potion
Tea Rose



I kdyby jste nechtěly, musíte uznat, že ten design je prostě krásný :).

Dalšími produkty z limitované edice jsou stíny na oči v tužce :) Jeden vás výjde na 119 Kč.



U stínů ještě nekončíme. Můžete si totiž pořídit i set stínů :).
Odstíny jsou Naturally Chic (krásné přirozené hnědé a růžové stíny) nebo True Classics, ve které se kromě hnědé objevuje i černá nebo bílá. Pořídit se dají za 199 Kč.


Posledním produktem z limitované edice je top coat na řasenku. Krásné barvy. Zlatá, stříbrná, bronzová :). Stačí si jen vybrat za 149 Kč.



Tak co? Vybraly by jste si dámy něco jako já? :)



Štítky: ,