Nákupy - únor 2014


Ahoj všem :)
Tak je za námi další měsíc, ten nejkratší ze všech. Přesto tyto nákupy zase tak krátké nebudou :) Něco jsem si dokonce dovolila rozdělit už i do března, protože v březnu moc nakupovat nebudu. No i když, nikdy nevíte. Ale potřebuji nový mobil a chci pomalu doplňovat zatím svůj nesplněný wishlist :)

Začneme trochu netradičně. Potřebovala jsem nové kozačky bez podpatku. Jediný únorový den, co sněžilo, se mi moje staré rozpadly a nateklo do nich jako do bazénu. Takže ještě ten den jsem kupovala nové. Jsou z Deichmanna a stály 799 Kč.



Tentokrát je tady objednávka ze zahraničí. A sice paletku 168 očních stínů. Kupovala jsem je na aliexpress.com a vyšly na 280 Kč :)



Už jste objevili nový sprcháč od Balea? Já ano a je naprosto perfektní. Ta jahodová vůně je dokonalá :) Koupíte v DM za 32,90 Kč :)



Když už jsem byla v té drogérii, koupila jsem si tam rovnou i nový lak na nehty od Essence a Make-up od Dermacolu. Po něm jsem pokukovala už delší dobu. Měli tam čtyři odstíny, já si vybrala odstín 2, neboli Fair. Voní vážně krásně. Byl zrovna v akci za 99 Kč.
Lak jsem pořídila v odstínu 182 Hello Rosy, je pískový. Taky vám připadá jako jahodová zmrzlina? :)



Jak jistě víte, Essence má občas výprodeje své kosmetiky, aby mohla zařadit nové produkty. Proto jsem se rozhodla vybrat trošku Rossmann :)
Vzala jsem si dva efekty na nehty. Modrý je v odstínu 02 miss blue eyes, černý 04 tonight at midnight (taky tak milujete Essence názvy?)
Každý z nich mně vyšel na 29,90 :)



Dále jsem si pořídila čtyři tužky na oči. Paní se mně dokonce u pokladny ptala, jestli vím, kolik jednotlivé věci stojí. Asi si myslela, že si myslím, že je všechno slevněné. Ve skutečnosti je slevněná jenom ta zelená, za 29,90. Další stojí 39,90.
Odstíny jsou:
zelená - 13 pepper & mint
černá/bílá - 01 black & white
modrá - 11 blue & me
fialová/šedá - 15 soul & mate



No a abych toho neměla málo, ještě jsem si tam pořídila lesk na rty od L'Oreal, který jsem chtěla kdysi zkusit, ale za plnou cenu se mi nechtělo. Mám ho za 49,90 :). Jméno odstínu jsem nenašla.



Na další fotce můžete vidět lesk na rty s vůní Litchi od Oriflame za 68 Kč :) A ano, správně, mám nové Color Tattoo za 119,90,-. Netuším však, jestli tyto věci byly už v nákupech za Leden. Pokud ano, omluvte mně :) Color Tattoo je v odstínu 20 - Turquoise Forever.



Posledním produktem. který tady mám je rozjasňovač z limitované edice od Essence Love Letters. Je to odstín 01 Love Poem, jiný se ani nevyrábí. Je opravdu nádherný, prostě jsem jej musela mít :) Stál 85 Kč :)





A co nového jste si koupili tento měsíc vy? :)

Štítky: , , , , , , ,