Krásné Velikonoce! :)


Krásné Velikonoční pondělí všem :)

Svátky jara jsou v plném proudu, ale mně přece jenom moc nebaví. Teď, když už jsem dospělá, se mně ani moc netýkají.
Když jsem byla malá, chodili za mnou bratranci nebo kamarádi pro nějakou výslužku. A hrozně jsem to neměla ráda :D Když už jsem byla starší, docela se to zklidnilo, ale přesto..pořád mám bratra. Ten mi dal letos klid, protože má chudák nohu v sádře, a není to ono, když za mnou nemůže běhat po celém bytě :D.
Některé kamarádky mi říkaly, že se nemám, protože mám bráchu, tedy určitě hrozí minimálně jedno velikonoční riziko, dvě, když počítám k tomu taťku. Jenomže rodiče mně naučili z toho těžit. Brácha dostal vždycky velký velikonoční balíček plný sladkostí, a já taky, aby mi to nebylo líto ;D. A vždycky, když šel brácha i za ostatními holkami pro něco, vždycky se se mnou s výslužkou rozdělil na půl. Takže Velikonoce zase tak špatné nebyly.
Teď už to ani moc neprožíváme. Sladkosti už nemáme, naši nám dali nějaké peníze, i když já si už sama vydělávám na brigádě :).
Výzdobu taky nemáme.
Jediné, co se podobá Velikonocím u nás doma, je krásný beránek, kterého taky nezdobíme :D. Takže je bez tváře a připraven na první ukrojení :).



Jak slavíte Velikonoce vy? :)

Štítky: