Recenze - Ladybox Duben 2014


Zdravím,
je to zhruba měsíc, co mi přišel minulý Ladybox. Tak jsem se vám rozhodla říct, jak jsem s ním byla spokojená :).

Otevírací článek - Ladybox, Duben 2014



Tato zubní pasta byla v LB už jednou, byla jsem s ní moc spokojená. Už po prvním vyčištění vydíte rozdíl :). Zuby jsou mnohem bělejší :)



Ještě nevyzkoušeno. Víte, že já si poslední dobou nehty moc nelakuju :).




BB jsou fajn, je škoda, že nemohlo být větší balení. Ale chápu to, že s takovou cenou by to nešlo :).



Nakonec mám jinou vůni. Jsem alergická na ořechy a ani kokos mi zrovna nevoní, takže jsem vyměnila s paní přes exchange za hroznové víno :).
Jsem moc spokojená :).



Tohle je hotový zázrak. Zlatý hřeb celého dubnového Ladyboxu. Mohla jsem sice obdržet jiný odstín, ale i tenhle je celkem dobrý :) Výdrž je naprosto parádní :) Dá klidně i pět hodin, pokud zrovna nejíte :) nedělá otisky na skleničky, nesmaže se, když se napijete :)

Tohle byla taková rychlo recenze na produkty z dubnového Ladyboxu :) A jak sedly vám?

Štítky: , , , , ,