SOCIAL MEDIA

pátek 13. června 2014

Hvězdy nám nepřály/ The Fault in our stars

Krásný pátek všem,
dnes mám pro vás trochu netradiční článek, který na mém blogu hned tak zase neuvidíte. Jedná se o doporučení na knihu, případně film, který je stejně krásný, jako kniha samotná.



Příběh hvězdy nám nepřály je o šestnáctileté Hazel Grace, která trpí rakovinou. V centru pro stejně nemocné se potká s chlapcem jménem Augustus se kterým se rozhodne naplno prožít zbytek jejich života, jestli se to tak dá říct.
Společně podniknou cestu do Holandska, aby se setkali s autorem jejich oblíbené knížky. Zažijí spoustu krásných dní :)

Nechci vám toho víc psát, kdo chce, najděte si obsah na internetu. Mnohem více ale doporučuji přečíst knihu, nebo alespoň vidět ten film, protože je opravdu krásný a skoro do detailu je udělaný, podle knižní předlohy :).

10 komentářů :

  1. zrovna čtu knihu..úplně mě to vtáhlo! až dočtu, určitě se kouknu na film :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem cetla a byla nadherna. Do kina na film nejdu, ale urco pak na nej mrknu :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Akurat dneska idem na film :) citala som aj knihu a milujem ju :3

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně jsem o knížce i filmu slyšela, ale bohužel teď nějak nemám náladu na smutné filmy. Třeba se na něj ale někdy kouknu.

    OdpovědětVymazat
  5. Na knihu se chystám, ale na film se těším ještě víc. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Knížka i film jsou skvělý :) hlavně ta knížka, to bylo přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  7. Knižku som prečítala asi takto pred rokom. Nechápala som ako mohol byť ten príbeh tak krásny a zároven krutý...

    OdpovědětVymazat
  8. O tomhle příběhu čtu snad úplně všude. Normálně by mě to asi odradilo, a znechutilo mi to pohled na věc, ale u tohohle příběhu ne. Nemůžu se dočkat až si přečtu knížku.

    OdpovědětVymazat
  9. Film jsem viděla v neděli, knížku právě čtu, obojí je úžasný!

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem to četla 2x a hrozně mě to baví, nejvíc se mi na tom líbí, jak je to napsané zároveň vtipně i smutně.
    http://katienajmannova.blogspot.cz/ - vzájemné sledování? Sleduji tě

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)