Lucy's chart - květen 2014

Krásnou středu všem! :)
Od včerejška mám už oficiálně prázdniny, protože jsem udělala poslední zkoušku, takže se budu moci blogu opět pořádně věnovat :)

1. Nejoblíbenější/ nejzajímavější moment měsíce
Určitě postupné zdolávání zkoušek a zápočtů, řekla bych :D.

2. Oblíbená písnička
Rozhodně jsem si v poslední době oblíbila Radioactive od Imagine Dragons :)



Ale taky na tom mají podíl videa o Kolovi, protože Kola Mikaelsona jsem si oblíbila hodně :D A videa s ním taky :)

3. Nejoblíbenější film/ video/ seriálTady se vracím ke zmíňce z bodu dva :)





4. Věc/ moment, který mně udělal pyšnou (nebo donutil se stydět)
Asi to, že jsem zvládla všechny zkoušky :).

5. Nejoblíbenější/ nejpoužívanější produkt měsíceProdukt z dubnového Ladybox :) LASplash - rtěnka v tužce :)



6. Propadák/ přešlap měsíce
Nebyl žádný :)

7. Koupená věc, ze které mám největší radostJednoznačně nový mobilní telefon :)



8. Nejpoužívanější lak na nehty
Nebyl :)

9. Dopoužívaná věc měsíceTaky není :)


Štítky: , ,