Room tour 2014


Krásný den všem,
dneska mám pro vás takový šmejdící článek. Jedná se o Room tour, neboli prohlídku mého pokoje.
Není na něm moc co k vidění, ale dobře :D.
Nevím jestli někdy budu dělat update. Můj pokoj se moc nemění, maximálně barvy stěn. A poličku mám teda novou, jinak kdysi mou zeď zdobilo milion plakátů. Ty jsou ale už schované ve skříni.
Pokoj mám s bráchou, takže si ho nemůžu přizpůsobit podle sebe tak, jak bych chtěla.

Já myslím, že na úvod to stačí a že můžeme jít rovnou na to :)


Na první fotce můžete vidět bráchovu postel, můj kalendář z roku 2009 ( ;D ) a stolek, na kterém mám svůj kosmetický kufřík a taštičku, ve kterých skladuju kosmetiku.



Na téhle fotce je pro změnu zase moje postel :). Mám na ní dva polštáře a dva plyšáky.



Tady je pouze detail mého kufříku a taštičky. Oba totálně narvané, takže si musím pořídit další :D



Nad postelí mám poličku a vedle postele mám komodu.



Polička je zatím ještě taková poloprázdná. Na vrchu skladuju svoje voňavky. Dole můžete vidět krém na ruce, talisman od kamarádky k narozeninám, knihu, moje paletky očních stínů a svíčku.



Naproti postele jsou šatní skříně. Celkem tu jsou 3 a na všech jsou zrcadla. Takové velké zrcadlo je vážně skvělé a jsem ráda, že ho tu mám.





Bordel na pracovním stole a za skříní :D Omlouvám se :D.
Jo můžete vidět, že mám notebook, počítač a ještě se tam válí tablet vedle klávesnice, ale opravdu teď používám jenom notebook.



Komodu vedle postele jsem už zmiňovala, teď se na ni podíváme trošku blíže.


 Na komodě mám tedy svoje kosmetické štětce v květináči z Ikea, dále pak mé balzámy na rty, šperkovničku Breaking dawn a hrneček s propiskama, který dělala moje kamarádka Kikča, která tady zhruba za 14 dní bude poprvé spát, takže pokud tento článek uvidí, už to pro ni nebude překvapení :D.



Dále tam mám další stojánek na propisky, který jsem dělala někdy v deváté třídě, takže už je to hodně dávno. Měli jsme předmět keramiku, takže jsem si tento výtvor nechala. Dále mám na komodě věci na nehty, razítka, třpytky, laky, a pak krémy na ruce a jeden krém na nohy.



Poslední část pokoje jsou okna, kde mám dvě orchideje, které bohužel teď nemají květy, takže o nic nepřicházíte. Pak tam mám dekoraci z Londýna, dále skleničku s mušlema a dvě nádobky s Lucky Stars.

To je z mého pokoje všechno. Pokud máte nějaký dotaz, nebojte se zeptat v komentářích :).


Štítky: ,