SOCIAL MEDIA

středa 13. srpna 2014

30 Day Squat Challenge


Ahoj krásky,
tuto Challange určitě všechny znáte. Úkolem je 30 dní dřepovat a docílit tak krásných stehen a zadku. Musíte samozřejmě umět dělat správně dřepy, protože není dřep jako dřep. Mohly by jste si pak taky oddělat kolena, takže pozor na to.

Spíše se s vámi obracím o radu. Chtěla bych vědět, jestli je mezi vámi nějaká, která tuto výzvu vyzkoušela a jaké byly její výsledky? :)


Já osobně si myslím, že nejlepší jsou dny 4,8,12,16,20,24 a 28 :D. Ale takovým stylem ničeho nedosáhnu. Proto se právě ptám ostatních, aby mně to namotivovalo. Možná pak tady na blogu udělám někde v menu seznam dní, abych já sama viděla jak na tom jsem, a motivovalo mně i to, že to vy vidíte taky :).
Ještě uvidím :)

Mějte se hezky :)

6 komentářů :

  1. Já jsem den 6 :D (nejlepší byl den 4 :D :D) Ale chci to udělat do konce a uvidím, jestli se něco změní :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vyzvu nedelam, ale drepovat jsem ted zacla, potrebuju zadek zpevnit. Jenze me silene boli a praskaj kolena:-/
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Dřepuju už cca 14 dní. Plus teda další cviky, ale dřepy fakt fungují, takže jdi do toho. :) Já a můj obří zadek ti budeme fandit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně, tyhle výzvy nikdy pořádně nezafungujou, ať už jde o břišáky nebo zadek. Navíc není dobré cvičit jen jednu partii těla..

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo zkoušela jsem to asi 4x, ale že bych se někdy dostala aspoň na den 10, to se říct nedá, ale že bych se do toho zase pustila? :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes jsem teprve u 10 dnu,ale už mi přijde ,že to pomalu začíná něco s těma mýma stehnama dělat :D tak uvidíme na konci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)