TAG o jídle

Ahoj!
Tento TAG jsem zrovna viděla u Lucky z GetTheLouk a docela mně zaujal :) Říkala, ať ho udělá kdo chce, tak jdu na to :)
Víte, že já TAGy ráda :)

1. Snídaně, oběd nebo večeře?
Nejraději mám asi oběd, ale přece jenom snídaně je základ dne. Bez ní nemůžu fungovat. Ale kdybych věděla, že jeden den budu moct mít jenom jedno z toho, tak bych volila takticky oběd :)

2. Oblíbená restaurace?
Myslím, že se to jmenuje Marco's pizzeria tady u nás v Ostravě. Se spoluzačkou jsme tam v letním semestru chodily téměř každé úterý. Většinou o nás už ví, co si dáme :) Mám to tam ráda :)

3. Ovoce nebo zelenina?
Obojí mám ráda, ale myslím, že ovoce vede :) Z toho bych klidně mohla žít, tak samo z některý zeleniny. Ale určitě jím více druhů ovoce, než zeleniny. Ale obojí mám ráda :).

4. Co si objednáváš za pití v restauraci?
Nejčastěji Sprite nebo Vineu. Ale někdy si klidně dám i Colu nebo Fantu.

5. Těstoviny nebo Pizza?
Tak tohle je hodně těžký. Opravdu. Mám ráda obojí.

6. Oblíbený dort?

Sacher nebo nějaký ovocný dorty :).

7. Polívka nebo salát?
Obojí, ale spíše asi salát :).

8. Oblíbená zmrzlina?
Já sním hodně druhů zmrzlin. Ale nejraději mám asi takové ty s lesními plody, borůvkovou, malinovou :).

9. Bílá, mléčná nebo hořká čokoláda?
Hořká :) ale sním všechny. Nejradši mám však hořkou, pak mléčnou a nakonec bílou, ta mi příjde hrozně sladká :D.

10. Jakou kuchyni nejradši vaříš?
Já moc nevařím :D. Ale celkem snad zvládám italskou, to není tak těžký :D

11. Jakou kuchyni neúplně ovládáš, ale chtěla bys?
Všechny :D Protože já v kuchyni, to je někdy o zdraví :D.

12. Jaký jídlo ses naučila jíst s věkem?

Maso, ne všechno, jenom hlavně kuřecí, ale lepší než nic.

13. Rodinný recept?
Tak tady vážně netuším. Nevím co děláme jinak než ostatní nebo tak :).

Štítky: