10 produktů do 100 Kč TAG


Krásný páteční den všem!
Dneska tady máme jeden TAG, ve kterém vám ukážu 10 opravdu dobrých produktů, které se dají pořídit do 100 korun! :)
Určitě mi dejte v komentářích vědět, jestli víte i o dalších takto skvělých a levných produktech :)

1. Gabriella Salvete Stars Enamel


Všechny dámy, které vyzkoušely tyto krásné pískové laky od Gabriella Salvete určitě potvrdí, že jsou tou pravou volbou a že Gabriella tyhle laky prostě umí. Dají se pořídit za 89 korun a kupuju je v Rossmannu. Vím, že je má i Teta, ale u DM si jistá nejsem...

2. Balea krém na ruce



Baleu jako značku mám osobně moc ráda. Jejich krémy na ruce jsou skvělé, stejně tak jako sprchové gely, na které řeč taky v tomto článku příjde. Krémy jsou k sehnání v DM za cenu tuším kolem 50 Kč.

3. Rtěnky od Essence



Se rtěnkami od Essence mám hodně dobrou zkušenost. Stojí okolo 55 korun, mám doma asi 3 odstíny a se všemi jsem spokojená. Rtěnka se nezačne na rtech cuckovatit nebo něco podobného. Prostě postupně vymizí :).

4. Labello balzám na rty


Balzámky od Labella jsou fajn. Nejraději mám tady ten s mentolem :) Krásně chladí a na léto je ideální :) Balzámy Labello stojí okolo 55 korun :).

5. Catrice Camouflage Cream korektor



Tenhle korektor jsem si koupila díky Lou z GetTheLouk, která na něj pěla dost ódy :) A zklamaná rozhodně nejsem, právě naopak! Je to skvělý korektor a používám jej na kruhy pod očima. Stojí myslím okolo 75 korun :)

6. NYC Smooth Skin Powder



Tak na tenhle pudr je slyšet chvála snad z každého blogu, takže ho moc nemusím ani představovat :) Cenu ti už nepamatuji, ale vím, že je to něco mezi 60-80 Kč. Do stovky určitě stojí :)

7. Essence 2v1 tužky na oči



Tyto tužky na oči jsem si velmi oblíbila. Stojí opravdu pár korun (do 40 je seženete určitě), ale nevím, jestli je náhodou zrovna nevyprodávájí :( To by byla škoda...

8. Essence Cover Stick


U tohoto korektoru si taky přesnou cenu nepamatuji, ale tuším, že je to 50 korun :) Mám už několikáté balení a mám ho moc ráda :) Jsem s ním spokojená :)

9. Essence 24h hand Protection Balm



Tyto krémy na ruce ze zimních limitek od Essence jsou skvělé! Mám je moc ráda :) Jak vidíte mám krémy z té loňské (i předloňské) limitované edice :D. A to bude určitě letos i nějaká další! Stojí 55 korun :)

10. Balea sprchové gely



Myslím, že sprchové gely od Balea tady musel čekat skoro každý, kdo si přečetl už jenom název dnešního článku. Jsou skvělé a vždy mají nějakou krásnou limitku. A za 30 korun? No nekup to :))

To by bylo ode mně dneska vše. Určitě mi nezapomeňte napsat další skvělé produkty do 100 kč! :)

Štítky: , , , , , , ,