SOCIAL MEDIA

pátek 5. září 2014

10 produktů do 100 Kč TAG


Krásný páteční den všem!
Dneska tady máme jeden TAG, ve kterém vám ukážu 10 opravdu dobrých produktů, které se dají pořídit do 100 korun! :)
Určitě mi dejte v komentářích vědět, jestli víte i o dalších takto skvělých a levných produktech :)

1. Gabriella Salvete Stars Enamel


Všechny dámy, které vyzkoušely tyto krásné pískové laky od Gabriella Salvete určitě potvrdí, že jsou tou pravou volbou a že Gabriella tyhle laky prostě umí. Dají se pořídit za 89 korun a kupuju je v Rossmannu. Vím, že je má i Teta, ale u DM si jistá nejsem...

2. Balea krém na ruce



Baleu jako značku mám osobně moc ráda. Jejich krémy na ruce jsou skvělé, stejně tak jako sprchové gely, na které řeč taky v tomto článku příjde. Krémy jsou k sehnání v DM za cenu tuším kolem 50 Kč.

3. Rtěnky od Essence



Se rtěnkami od Essence mám hodně dobrou zkušenost. Stojí okolo 55 korun, mám doma asi 3 odstíny a se všemi jsem spokojená. Rtěnka se nezačne na rtech cuckovatit nebo něco podobného. Prostě postupně vymizí :).

4. Labello balzám na rty


Balzámky od Labella jsou fajn. Nejraději mám tady ten s mentolem :) Krásně chladí a na léto je ideální :) Balzámy Labello stojí okolo 55 korun :).

5. Catrice Camouflage Cream korektor



Tenhle korektor jsem si koupila díky Lou z GetTheLouk, která na něj pěla dost ódy :) A zklamaná rozhodně nejsem, právě naopak! Je to skvělý korektor a používám jej na kruhy pod očima. Stojí myslím okolo 75 korun :)

6. NYC Smooth Skin Powder



Tak na tenhle pudr je slyšet chvála snad z každého blogu, takže ho moc nemusím ani představovat :) Cenu ti už nepamatuji, ale vím, že je to něco mezi 60-80 Kč. Do stovky určitě stojí :)

7. Essence 2v1 tužky na oči



Tyto tužky na oči jsem si velmi oblíbila. Stojí opravdu pár korun (do 40 je seženete určitě), ale nevím, jestli je náhodou zrovna nevyprodávájí :( To by byla škoda...

8. Essence Cover Stick


U tohoto korektoru si taky přesnou cenu nepamatuji, ale tuším, že je to 50 korun :) Mám už několikáté balení a mám ho moc ráda :) Jsem s ním spokojená :)

9. Essence 24h hand Protection Balm



Tyto krémy na ruce ze zimních limitek od Essence jsou skvělé! Mám je moc ráda :) Jak vidíte mám krémy z té loňské (i předloňské) limitované edice :D. A to bude určitě letos i nějaká další! Stojí 55 korun :)

10. Balea sprchové gely



Myslím, že sprchové gely od Balea tady musel čekat skoro každý, kdo si přečetl už jenom název dnešního článku. Jsou skvělé a vždy mají nějakou krásnou limitku. A za 30 korun? No nekup to :))

To by bylo ode mně dneska vše. Určitě mi nezapomeňte napsat další skvělé produkty do 100 kč! :)

6 komentářů :

  1. Já bych tam přidala ještě produkty od Yves Rocher :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od YR mám doma jenom jeden produkt pod 100 Kč, za 99 (ten jsem ale zapomněla) :D jinak všechny dražší :)

      Vymazat
  2. S Cartrice korektorom úplne súhlasím. Aj keď ja ho používam ako bázu pod očné tiene, lebo sa mi zdá, že očné okolie vysušuje. :)

    OdpovědětVymazat
  3. S lakem GS, Balea krémem na ruce, pudrem NYC a rtěnkou Essence naprosto souhlasím. Taky se jedná o mé oblíbené produkty. Zbytek jsem prozatím bohužel nezkoušela..

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty krémy od Essence bych chtěla, ty jsem nikde neviděla. Od GS mám 1 glitrový lak a je to můj oblíbenec :) Produkty znám jinak všechny, kromě korektoru od Essence, toho jsem si nikdy nevšimla
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Essence krémy na ruky sa fakt vyplatia a navyše úžasne voňajú. Na tie laky Stars som sa už tiež nechala nahovoriť a jeden som si kúpila, ale veru rozhodovanie bolo skutočne náročné, nevedela som, ktorý odtieň si zvoliť, páčili sa mi viaceré.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)