Instaphoto - srpen 2014

Krásný den všem :)
Dneska tady máme po měsíci opět Instaphoto, takže lehce nakouknete do mého instagramu. Kdo mně chce sledovat, může TADY :)

Opět je tady Nate, protože měl narozeniny, takže jsem mu psala na instagram. Dále můžete vidět kousek stránky z Wreck this journal.
V Nákupech za měsíc srpen jste mohli vidět stojánek na rtěnky, takže když jsem rtěnky rovnala a uklízela, hodila jsem jednu fotku i na instagram.
Fotka z ostravské radniční věže! Krásný výhled na celou Ostravu! Opět tady v srpnu byl článek :).
Než jsem šla v sobotu na odpolední, hrála jsem si s makeupem :) Jak to dopadlo jste opět mohli vidět na mém instagramu :).
Jako poslední tady máme gumičky a gumičkování! Taky vás to tak chytlo?

Tohle jsou fotky ve zmenšené verzi, které mám na instagramu. Pokud někoho něco zaujalo, budu ráda. Dozvíte se tam spoustu věcí mnohem dříve než na blogu, nebo tam objevíte věci, které na blogu vůbec nejsou.

Mějte se :)

Štítky: ,