Lucy's chart - září 2014

Krásný den všem,
je tady opět Lucy's chart. Taky vám příjde, že tento rok ubýhá vážně hodně rychle?

1. Nejoblíbenější/nejzajímavější moment měsíce
Asi to bylo, když jsem opět viděla svoje spolužáky ze školy. I když nám škola začíná až příští týden, měli jsme na práci už nějaké vyřizování a bylo to moc fajn. Zároveň jsem byla v jednom středisku zařizovat praxi, kde jsem chodila jako malá, takže jsem si krásně zavzpomínala i na dětství :).

2. Nejoblíbenější písnička
Moje oblíbená kapela po pěti letech udělala comeback, takže jsou to určitě songy od nich :) A jak víte, poslední dobou jsem si oblíbila hodně i Arianu :)
A ten cover singlu moc neřešte, já za to nemůžu :D





3. Nejoblíbenější film/video/seriál
Opět to byly videa od Viral Brothers. Jejich vlogy z USA byly úžasné a díky nim jsem se podívala alespoň trochu tam, kam se bohužel asi jen tak nedostanu :)

4. Věc/moment, který mně udělal pyšnou, nebo donutil se stydět

Samozřejmě jsem pyšná fanynka kapely, která ohlásila comeback :)

5. Nejoblíbenější/nejpoužívanější produkt měsíce

Jak jsem jednou tady psala, že nebudu otevírat nové řasenky, dokud nevypotřebuju ty staré...trošku se to zvrtlo :))



Zatím jsem otevřela jenom tu Manga řasenku, ale musím říct, že je to objev jako blázen a určitě doporučuji :) Láska na první nařasení :)

6. Propadák měsíce
Poslední dobou mám opravdu štěstí na skvělé produkty :)

7. Koupená věc, z které mám největší radost
Tentokrát nekosmeticky :)



8. Nejpoužívanější lak na nehty
Já vím, opakovat se, je trapný.

9. Dopoužívaná věc měsíce

Šampón od Garnier :)

Štítky: , ,