Milani Powder Blush Recenze


Krásné pondělí všem,
dnes mám pro vás krátkou rezenci na tuto krásnou růžičkovou tvářenku od Milani :)



Jak můžete vidět, tvářenka má opravdu nádherný růžičkový tvar, což opravdu nadchne nejednu zákaznici. Přiznejme si, že občas si kupujeme věci už jenom proto, jak vypadají. Já sama zrovna nejsem kdoví jaký tvářenkový nadšenec a stejně jich mám doma spousty, už jenom kvůli jejich vzhledu :).

Tato tvářenka je z limitované edice, já ji kupovala na milanicosmetics.eu. Stojí 199 Kč. Myslím, že za ty peníze určitě stojí si tuto tvářenku pořídit. Dělá krásný přirozený efekt bez šmouh na obličeji :) Řekla bych, že je vhodná pro všechny typy a tóny pleti, jenom musíte dávat trochu pozor při nanášení. Na fotce můžete vidět, že stačí jenom lehké otření štětce do tvářenky, protože tvářenka je dost silně pigmentovaná, takže pozor při aplikaci, ať nejsme jako Marfušky! :)



Jsem ráda, že jsem si tuto tvářenku pořídila, určitě bych si vybrala i z dalších odstínů, které tam mají. Nejspíše bych ale volila nějaký více neutrálnější :) Mám odstín Lady Rouge a na jejich stránkách vypadá mnohem světlejší.

Štítky: , ,