Nákupy - říjen 2014


Krásný den všem!
Tentokrát jsou tady zase nákupy - totálně odlišné od minulého měsíce. Minule toho bylo žalostně málo, dneska pro změnu zase žalostně moc, až mně celkem děsí, kolik jsem toho utratila.

Nejdříve tady mám ještě rest z minulých měsíců a to tuto velkou kabelku. Kupovala jsem ji v Globusu a byla ve výprodeji za nějaké 4 stovky. Jsem s ní moc spokojená, vejde se mi tam vše co potřebuju + věci do školy navíc :)



Teď už přejdeme k něčemu z měsíce října :)
Určitě vás neminul ten obrovský boom kolem balzámů Baby Lips od značky Maybelline. Tyto balzámy se konečně po dlouhé době dostaly do České Republiky a já si je samozřejmě musela pořídit :) Každý stál v akci 59,90 v Rossmannu. Vůně zeleného je Mint fresh, barvený - ten fialový je v odstínu/ vůni Peach kiss.


Další věc je věc nekosmetická a spousta z vás mně určitě nepochopí. Moje oblíbená kapela vydala po 5 letech album, tak jsem si ho musela koupil v Super Deluxe verzi (obsahuje 2x vynil, knihu, CD, DVD a Demo nahrávky na kazetě), která stála v akci 1300 Kč.


Dalším produktem jsou umělé řasy. Tento nákup mně vyšel asi na 350 kč. Ano, jsou tam Ardell Demi Whispies a nějaké no - name řasy + lepidlo :) Zkoušela jsem je a zatím mi to moc nešlo, takže budu muset ještě trénovat :)

 
Tato krásná skater sukně mně čekala na votočvohoz :) Je vážně jako nová a vyšla mně na 199 Kč. Slečna říkala, že ji měla jenom jednou a že ji nevynosí. Tak ji mám já :)






Opět jsem si pořídila dva laky na nehty :) Jeden Ombré Top Coat od Catrice, který byl za tuším nějakých 80 korun v Rossmannu, druhý je z výprodejového stojanu v Rossmannu za 49,90. Je z té řady Glitter Enamel a jedná se o odstín 08 Electric Rainbow :).



No a nebyla bych to já, abych si nepořídila i tento měsíc rtěnku :) Tato je od Catrice z limitované řady Metallure v odstínu CO1 Metalight, pořízena v Rossmannu za 104 Kč. Já nude rtěnky moc nenosím, ale hrozně se mi líbil ten obal, tak jsem neodolala :D



Druhou rtěnkou je novinka od Gabriella Salvete a to Al Bacio rtěnka. Já ji pořídila opět v Rossmannu za 79,90,- a je to tak první rtěnka od GS, kterou vlastním :) Odstín je 07 :)


A konečně poslední dvě položky - korektory :) Essence odstín 03 Matt Honey za 50 Kč a nově NYC v odstínu 785 Green na červená místa, taky stál okolo 50 Kč :)



Dneska je to všechno, mějte se krásně! :)

Štítky: , , , , , , ,