Blogerka roku 2014


Krásný den vám všem,
jak jistě víte, včera proběhlo ukončení blogerky roku 2014. Já se do TOP 10 v mé kategorii sice nedostala (ani se nedivím, protože konkurence obzvlášť v Beauty kategorii je opravdu vysoká), takže jsem všechno mohla sledovat už dále pouze z povzdálí.
Včera v Praze proběhl finálový večer, ve kterém se rozhodlo o pořadí v jednotlivých kategoriích. Na výsledky si můžete podívat ZDE. Uznávám, že mně mnoho výsledků překvapilo a ani v jedné kategorii nevyhrála moje favoritka, i když Teri Blitzen to z celého srdce přeji :).



Já bych vám všem chtěla hrozně moc poděkovat za všechny hlasy, které jsem od vás dostala. Myslím, že jsem to dělala už jednou, když se vědělo, že nejsem v TOP 10, ale stejně musím ještě jednou :). Hlavně děkuji za NOMINACI, protože i to, že jsem mohla být na seznamu těch blogerek, z kterých se vybíralo, pro mně byla velká čest.
Doufám, že jednoho dne bude můj blog na takové úrovni, abych se podívala na finálový večer blogerky roku a poznala tak všechny mé oblíbené blogerky, abych mohla své čtenáře poznat třeba osobně na 4Fans (což teda souvisí s točením videí, v tomhle ohledu jsem stále na vážkách) a abych stále měla do nabídnout svým čtenářům.

To byl jenom takový krátký oznam. Určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů, jak jste spokojeni s výsledky blogerky roku, zda by jste viděli rádi nějaká videa a celkově jak na vás můj blog působí.

Mějte se krásně,
Lucy

Štítky: ,