Adventní kalendář Douglas - 18.,19.,20. prosinec


Krásný den všem,
i přes to, že můj den krásný rozhodně dnes není, snad je ten váš :)

Dneska si otevřeme rovnou tři okénka, protože jsem zítra i pozítří v práci (a možná i v neděli - potom nedělní okénko uvidíte v pondělí, kdy jsem taky v práci, ale ne celý den).

Co bylo v okénku za dnešek?



Tentokrát tam byl pilník, obří pilník, nejdříve jsem to okénko typovala na řasenku, pilník mě nenapadl :) :D Tento jemný pilník stojí 139 Kč.





Zítra se v okénku objeví minibalení odličovacích ubrousků od Douglasu, které si moc chválí Lou z GetTheLouk. Chtěla jsem je už mockrát zkusit, konečně mám příležitost.





Tyto odličovací ubrousky (verze XS) stojí běžně 39 Kč :)




Dvacátého prosince je v kalendáři tělové mléko :)
 Tentokrát se jedná o plné balení  - 75 ml, jeho cena je 79 Kč.

Štítky: ,