Jak jsem zvládla #100happydays challenge a Adventní kalendář Douglas - 15. prosinec

Zdravím!
Je to 100 dní zpátky, co jsem psala článek o #100happydays challenge, článek si můžete přečíst ZDE :)
Dneska bych vám ráda řekla, jaké to bylo..

Ze začátku to bylo opravdu krušné. Najít každý den něco pozitivního, i když jsem byla psychicky na tom špatně. Opravdu to nebylo nic jednoduchého. Měla jsem chuť se na to vykašlat už ze začátku. Nakonec jsem to nevzdala a opravdu poctivě hledala něco, co by mi každý den udělalo radost. A povedlo se. 100 dní této challenge je za mnou, ale já nekončím. Každý den by jsme měli hledat něco pro nás pozitivního, něco co nám vykouzlí úsměv na tváři. I maličkosti nám můžou dělat radost :)

Myslím, že by tuto challenge měl vyzkoušet každý :)

Ještě se podíváme, co jsem si rozbalila dnes v Douglasím kalendáři:



Dneska tam byly jakési vlhčené ubrousky, ke kterým nemůžu sehnat vůbec žádné informace. Každopádně jejich vůně je opravdu hodně silná.

Byly zabalené v tomto obale.



Bohužel vám k nim více nepovím.

Mějte se! :)

Štítky: , ,