Moje narozeniny TAG + Adventní kalendář Douglas - 2. prosinec

Krásné úterý všem!
Dnes přináším zase TAG, a bylo celkem jasné, že se bude jednat o "Moje narozeniny TAG", protože mám narozeniny :)

1. Kdy máš narozeniny?
2. prosince :)

2. Kolik ti letos bude?
21 :) Ale vůbec na to nevypadám...:) takže většinou lidé hádají méně :D



3. Co byl nejlepší dárek, který jsi kdy dostala?
Je těžké vybrat nějaký nejlepší...většinou už dostávám to, co si opravdu přeji, protože ostatní zjišťují, takže všechny dárky jsou super :)

4. Plánuješ letos nějakou narozeninovou párty? Pokud ano, tak jakou?
Nikdy jsem oslavy moc neměla, na mou osmnáctku vím. že jsme šli do hospody...no letos půjdeme do baru a pizzerie zároveň, takže snad bude fajn :)

5. Jak většinou slavíš narozeniny?
Právě, že nijak...letos jsem se rozhodla pro změnu, když je ze mně ta jednadvacítka :) Ještě teda oslavy s rodinou, taková menší oslava, takže asi tak :)

6. Kolikáté narozeniny byly ty nej?
Asi ty osmnácté a samozřejmě ty dnešní, které oslavím v sobotu...to musí prostě vyjít! :)

7. Kdybys měla neúměrný rozpočet, jak by vypadaly tvoje narozeniny?
Asi bych vzala všechny své přátele na nějakou velkou akci na Miami :D ale ještě předtím bych nakupovala. Hodně nakupovala :D

8. Co si přeješ k narozeninám?
Na prvním místě určitě abych měla zdravou a šťastnou rodinu :) No a z hmotných dárků si kupuju sama toho tolik, že snad ani nic nepotřebuju :)

9. Kdyby tohle byly poslední narozeniny, co by jsi dělala?
Chtěla bych je strávit s rodinou a nejbližšími přáteli. Večer bych pak s nimi šla asi někam zapařit a pořádně si je užít.

10. Ukaž nějakou fotku z tvých narozenin
Budete mi věřit, že žádnou nemám? Budete muset :D

11. Máš nějaké narozeninové tradice?

Tak to opravdu nemám :) Ale snažím se si ten den co nejvíce zpříjemnit, nějakým filmem nebo seriálem třeba :) Prostě chill :)

12. Co se hodně změnilo od minulých narozenin?
Myslím, že sama jsem se hodně změnila k mému přístupu k lidem..jsem mnohem větší extrovertka než jsem byla předtím :)

13. Udělali ti někdy kamarádi párty jako překvapení?
Neudělali, ale hrozně bych to chtěla :D Ale pokud to čte někdo z mých kamarádů, ničemu takovému se příští rok bránit nebudu :D

To by bylo všechno. Uspořádal někdo někdy vám narozeninovou párty? Jaký byl nejlepší a nejhorší dárek, který jste kdy dostali? :)

+ jako bonus 2. okénko z adventního kalendáře Douglas!

Dneska jsem objevila Top Coat od značky Douglas z řady Absolute Nails!  Jedná se o odstín Never Topless 21. Jedná se o plné balení, 11 ml a stojí 99 Kč.



 
 




Štítky: , , ,