SOCIAL MEDIA

pátek 26. prosince 2014

Vánoční SWAP s Kristýnkou

Krásný druhý svátek vánoční!
Jak jsem slíbila ve včerejším článku, dnes se podíváme na to, co mi poslala Kris Týnka ve SWAPu. Měl to být původně swap s vánoční a zimní tématikou, ne vždy se to Kikče povedlo, ale to vůbec nevadí. Obě jsme balíček rozbalily na Štědrý den společně s ostatními dárky.

Kristýnko, chtěla bych Ti za všechny věci moc poděkovat. Všechno se mi líbí a udělala jsi mi balíčkem velkou radost :) ♥.


Takhle nějak to vypadalo v krabici (půlka věcí už byla rozbalených, protože mi až pozdě došlo, že bych to měla fotit :D). Kikča měla stejný nápad jako já, a to bylo, že jsme všechny dárečky jednotlivě zabalily :).




Dostala jsem krásné přání a dva dopisy. Jeden přímo pro mě, druhý se seznamem věcí, které mi Kikča poslala :). Krásně orámovaný kočičkama.

První co jsem si z balíčku vytáhla byly sáčky s čajem! Já čaje miluju, takže jsem včera rovnou jeden už zlikvidovala :D

 


Dále tam byl ještě jeden takový balíček. Kikča moc dobře ví, že mám ráda Paříž, takže mi koupila náušnice s Eiffelovkou (už mám s těmihle čtvery ^^ :D ) a dále i řetízek s Eifellovkou a ten je teda první co mám :)




Dostala jsem i něco k jídlu, a to sice dvě miniaturky Lotus pomazánky! :)





Dále jsem dostala sněžítko :))



Dále to byl vánoční lak na nehty a třpytky :))



Dále jsem dostala rtěnku, což je fakt super, protože já jsem rtěnková :D



Dále to byly svíčky a svícen, který vyrobila samotná Kikča :) A to srdíčko bylo moc hezký :)



Super je taky nahřívací polštářek :)



Tyto kvítky do koupele jsou super. Dneska jsem zrovna zkoušela ten červený...nevím proč jsem čekala, že se růžička rozpadne a budou lístky plavat ve vaně. Rozpustila se celá růžička, takže mírné zklamání, ale i tak to bylo fajn :)



Zápisník s motivem Paříže a tužka s motivem Londýna se mi taky líbí :)




 No a poslední věc, která mi udělala snad největší radost z celého balíčku, byla tato vůně :)




Ještě jednou moc děkuji za všechny věci :) Balíček mi udělal fakt radost :) Věci jsou krásné :) Co jsem poslala Kristýnce já, uvidíte na jejím blogu v nejbližší době :)

4 komentáře :

  1. Ty naušnice jsem dělala taky já jako to na krk :D jen jsem kupovala ty přívěsky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento balíček vypadá opravdu moc pěkně :) Zvu tě na můj blog, přesněji na probíhající giveaway http://katienajmannova.blogspot.cz/2014/12/ii-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný balíček. Taky bych chtěla Swap vyzkoušet, ale celkem se bojím. Ale je to určitě kouzelné. Já bych se na ten balíček tak těšila, že bych zapomněla fotit. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle byl velice povedený balíček. Já jsem dělala Swap jen jednou a to mlsací, ale láká mě vyzkoušet další o tom žádná :) Je to kouzelné to čekání, nedočkavost a i to rozbalování a překvapení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)