SOCIAL MEDIA

středa 7. ledna 2015

Poohlédnutí za rokem 2014 + předsevzetí a přání do roku 2015

Krásnou středu všem!
Dnešní článek bude "povídací". Chci se v něm zamyslet, jaký pro mě rok 2014 byl a co bych ráda stihla v roce novém.

Leden 2014 byl pro mě docela těžký. Zažívala jsem svoje první zkouškové na VŠ vůbec. Bylo to opravdu náročné. Naštěstí jsem všechno zvládla na první pokus =). Ráda jsem chodila na praxi do první třídy ZŠ a bohužel jsem se s ní musela rozloučit. Byl to jeden z nejsilnějších zážitků v životě. Děti se se mnou loučily, namalovaly mi obrázky. Já jim pro změnu zase donesla čtyři plyšáky, aby na mne měly nějakou památku. A děti byly nadšené. Při odchodu mi tleskaly a já se málem rozplakala. Když jsem stála před tabulí a koukala na ně, nechala se jimy obejmout a ti malí človíčkové říkali, jak jim budu chybět, věděla jsem, že jít studovat pedagogiku bylo dobré rozhodnutí.

V únoru byly ZOH. Byla jsem ve svém živlu, protože miluju sledování hokeje. A ani v roce 2014 jsem nevynechala školní ples se spolužáky z gymplu. Letos se tam chystám zase :).

Březen mi přinesl hned několik oslav. Moje fenka slavila druhé narozeniny. Byly to čtyři roky od pražského koncertu Tokio Hotel. V Ostravě se konal první hokejový turnaj mezi univerzitami. Ostravská univerzita porazila Vysokou školu báňskou 5:3 a já samozřejmě u toho nechyběla. Doufám, že se derby budou konat letos znova.

V dubnu jsem zažila svůj první Essence výprodej. No stále nevím, jestli bych na něj šla ještě někdy znovu. Byla jsem tedy v Praze a pak vzpomínala na to, jaký byl ostravský TH koncert. Bylo to už sedm let.

Květen se nesl ve znamení zápočtů, zkoušek a MS v hokeji. Zároveň jsem po dlouhé době přečetla opět nějakou knížku - Hvězdy nám nepřály.

V červnu jsem byla po dlouhé době v kině. Samozřejmě, že na Hvězdy nám nepřály. Film byl stejně hezký jako kniha, téměř totožný. A teď přichází ta část, kdy mě přestalo bavit psát si věci do diáře, proto budu vzpomínat z hlavy...

Pokud koukáte někdo na The Vampire Diaries, tak víte, že se většinou v létě konají Cony - srazy a focení herců s fanoušky. V červenci mi psala kamarádka, že jeden podobný se koná i v říjnu, v Německu. A že tam bude můj nejoblíbenější herec. A já na ten Con vydělávala celý červenec a srpen. Bohužel to nakonec padlo. V srpnu jsem tady měla ještě na prázdninách kamarádku Kikču, bylo to fajn, snad se jí tady v Ostravě líbilo :).

Co si pamatuju, září na tom bylo dost podobně. Pořád jsem jenom pracovala a pracovala. Sem tam jsem zašla na nějakou akci, nebo oslavu narozenin, ale nic jiného význameného se nestalo.

Říjen byl celkem klidný. Začala zase škola, viděla jsem po prázdninách svoje spolužáky a odpočinula jsem si od práce. Nechodila jsem tam už každý den, ale jenom o víkendech, tak jako běžně, když začne školní rok.

V listopadu jsem byla opět v Praze. Konal se tam sraz Czech Aliens a byl to celkem fajn den :). Víkend v Praze byl opět úžasný.

No a prosinec? Narozeniny, jejich oslava, návštěva Prahy (opět :D - prostě miluju to město), Vánoce, návštěva nejlepší kamarádky a oslava nového roku. V prosinci se děje nejvíce akcí, miluju ho, jediné co mi vadí je ta zima, která většinou v prosinci bývá.

ROK 2015?

V novém roce bych si přála:
• pravidelně přidávat na tenhle blog, zlepšit kvalitu článků a fotek
• více zviditelnit svůj blog
• zpevnit své tělo a začít jíst více zdravě
• nechat si udělat piercing
• našetřit peníze na dovolenou a Con v Barceloně
• jít na koncert Tokio Hotel v rámci Feel it All Part 2
• pořídit si iPhone

A co plánujete na rok 2015 vy? :)

Okomentovat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)