Yankee Candle - Sugared Apple

Ahoj Charmings!
Dneska si trošičku popovídáme o jedné slavné značce vyrábějící svíčky. Ano, správně. Jedná se o Yankee Candle. Jak můžete vidět, ani mě neminula tato mánie :)



Jak můžete vidět, koupila jsem si vůni Sugared Apple. Svíčku jsem kupovala někdy v listopadu, zrovna byla v akci..stála mě okolo 430 Kč.

Balení se mi moc líbí. Už teď přemýšlím, jak využiji tu sklenici, až svíčku dopálím. A ten detail na víčku je také krásný :)



Tady se mi podařilo zachytit trošičku extrémní plamínek ze svíčky. Většinou takhle nehoří. Jedná se o malinký plamínek. Tady se asi chtěla předvést :)



Vůně je nádherná, ať už když je svíčka zapálená, nebo ne. Svíčka se pálí rovnoměrně. Nezůstane vám po okrajích skleničky.

Knot vypadá poté asi takhle, není žádný problém ho zapálit znovu :)



Já jsem si tuhle svíčku přímo zamilovala. Za tu cenu je mi líto ji pálit, takže ji pálím jenom občas. Přitom skoro vůbec neubývá :)  Nejraději bych si koupila i další :)

A co vy? Máte doma nějakou svíčku od YC? Můžete mi nějakou doporučit? :)

Štítky: , ,