Co pro mě znamená With The Charm aneb co mi blog dal?

Ahoj Charmings! :)
Dnes je úterý a s ním i další povídací článek. Chtěla bych v něm shrnout, co mi blog jako takový, ale i jako beauty blog přinesl.


Bloguji už nějaký ten pátek. První blog jsem si založila ve dvanácti letech se svou spolužačkou. Dnes je mi 21, vystřídala jsem zhruba deset blogů a urazila veliký kus cesty. Ať už v osobním životě, tak v blogování.

Už nejsem to malé dítě, které baví psát o celebritách a "kopírovat" ty stejné na všech blogách opakující se photoshooty celebrit a hvězd.
Nikdy jsem u jednoho blogu nezůstala déle než rok a půl a dlouho jsem se hledala. Ať už v zmíněních blogách o celebritách nebo blogách o grafice. A pak, v devatenácti letech jsem objevila kosmetickou beauty blogo-sféru.

Všechno začalo díky mé kamarádce Katy, která si založila beauty blog, který hrozně ráda čtu. Jak už to tak bývá, většina blogů někde dává odkaz na jejich oblíbené blogy - a tak jsem se dostala k dalším beauty blogerkám, četla jejich blogy a začala je sledovat na Youtube.

Ani už přesně nevím jak to bylo, když mě napadlo si založit With The Charm. Jaké dát jméno, aby se to dobře pamatovalo a zároveň to vystihovalo podstatu blogu? A co kdyby ho někdy chtěl číst i někdo ze zahraničí? Angličtinu jako jazyk naprosto miluju, krásně mi zní, takže bylo rozhodnuto.
Zvláštní ale na tom nejvíc je to, že jsem se předtím vždy líčila stejně, používala ty samé už dobře zajeté produkty a neměla důvod zkoušet nové.

Dá se říct, že With The Charm ze mě udělal úplně jiného člověka. A ženu. Kterou jsem samozřejmě byla i dříve, ale chodívala jsem oblečená pořád stejně, líčila jsem se pořád stejně a byla jsem spíše za kluka, než za holku. Jenomže ostatní blogerky mi začaly být inspirací. A já začala zkoušet nové věci a chtěla jsem být jako ony. Chtěla jsem se svým blogem prorazit.

Na konci května bude With The Charm slavit druhé narozeniny. Pořád nemůžu říct, že by byl blog slavný, to ani omylem, ale tento blog má pro mě opravdovou hodnotu. Už je mi jedno, jestli bude mít tisíc pravidelných čtenářů nebo sto. Mám ho ráda. Nikdy mi žádný můj blog nepřirostl k srdci jako tento. Vážím si ho. Vidím na něm největší práci, kterou jsem kdy blogu věnovala. Je mou součástí.

Každý článek píšu s rozvahou, s každým novým vzhledem blogu si pěkně dlouho hraju. A zároveň vím, že je co zlepšovat. Baví mě to. Baví mě se v tom blogu vyvíjet.
Vážím si každého pravidelného čtenáře. Vážím si každého, kdo zanechá komentář a dá mi tak zpětnou vazbu. Strašně mi k srdci přirostli lidé, kteří komentují pravidelně, a já vím, že tady takoví jsou. Poznala jsem díky blogu spoustu lidí, které mohu označit za své kamarády a rozumím si s nimi. Lidé mi píšou, že se jim můj blog líbí a mají ho rádi. A to je pro mě jako autorku obrovská čest! Vím, že mám pro koho psát. Kdybych měla psát jenom sama pro sebe, bez zpětné vazby, nebavilo by mě to.

A tímto bych vám všem chtěla hrozně moc poděkovat, že můj blog navštěvujete. Blog má už přes 43 000 zobrazení, což pro někoho může být za rok a půl málo, ale pro mě je to strašně moc! Byla jsem nominovaná na blogerku roku, protože někomu tento blog za to stál. Každý den se těším, až si přečtu reakce od vás. Začínáte mě sledovat i na instagramu. Když si s někým píšu, říkáte, že můj blog znáte. Moje kamarádky si chodí pro rady v oblasti líčení zrovna ke mě. Můj blog se dostává do povědomí ostatních blogerek jenom díky vám všem, kteří na můj blog kliknete. Děkuji moc!

Možná jsem si tento článek měla schovat až na oslavu narozenin mého blogu. Ale já měla hroznou potřebu vám tohle napsat už teď.
Mějte se krásně! Zbožňuji vás! :)

Štítky: ,