SOCIAL MEDIA

pondělí 9. února 2015

Wake up cold streets

Ahoj Charmings!
Dnes jsem si pro vás nachystala další outfit, který jsem nazvala "Wake Up Cold Streets".
Nazvala jsem ho tak z jednoho prostého důvodu. Teď v zimě se spousta lidí oblíká do tmavých šedivých barev. Ale co takhle ty naše české ulice trošičku rozveselit, a přitom se zároveň držet při zdi a nevypadat jako kašpárek?.


Jak můžete vidět, při výběru jsem se držela celkem při zdi. Typická khaki parka, šedý top a šála, černé legíny, boty a kabelka...jeden kousek však je barevnější. Ano, zvolila jsem růžovou tartan sukni - outfit ale bude skvěle vypadat i v červené nebo královsky modré!.
Barevná sukně dává tomuto outfitu úplně jiný rozměr! A nemusíte se bát, že vám bude zima, když pod ní budete mít legíny.
Já si hodně oblíbila kombinaci sukně a dlouhých černých legín. Károvanou, chcete-li tartan, sukni mám ve žluté barvě, tak možná vyzkouším i tuto kombinaci.

Co na outfit říkáte? :)

3 komentáře :

  1. Mňa by na tomto outfite zaujala kabelka alebo tie boty. Dokopy si to predstaviť neviem, možno ak by som to videla na nejakej postave tak by to na mňa pôsobilo inak. :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty! Probůh, ty boty! Vidím jen ty boty, naprosto si mě získaly. Zbytek je ale taky ucházející, každopádně ty boty. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)