SOCIAL MEDIA

středa 25. března 2015

Baby Lips nebo Baby Nic?

Ahoj Charmings!
Je tady opět středa a s ní opět recenze. A že já nerada píšu negativní recenze! Tady bohužel nemůžu jinak...

Velká Baby Lips mánie je už konečně za námi. A samozřejmě, co bych to byla za kosmetického nadšence, kdybych je také nechtěla vyzkoušet? Musela jsem je mít, rovnou dva. Barevný a čirý. Fialový s vůní broskve, zelený s vůní mentolu.



Balení balzámů mi příjde trošičku infantilní, ale zajímavé. No prostě Baby, co na to říci :D. S obsahem je to už poněkud horší.

Nejsem jistá, zda mají Baby Lips nějaké SPF. Byla jsem si totiž do dnes jistá, že mají, ale když se teď dívám na obal balzámu, nemůžu to nikde vyčíst. Možná se mi to plete s jinými balzámy.

První co já u balzámů zjišťuji (kromě balení, které na první pohled zaujme nebo ne) je vůně. Voní opravdu krásně, jinak bych si je ani nekoupila. To dá rozum.



Pigmentace se vůbec bát nemusíte - i ten barevný téměř nebarví. Uznávám, asi by měl, ale pro mě pigmentace u balzámu podstatná není. Zajímají mě jeho účinky na mé popraskané suché rty. A to je vážně něco! Bohužel v opačném slova smyslu.

Nevím, co to dělá s vašimy rty, mé milé čtenářky, ale mně po nanesení tohoto balzámu začnou okamžitě štípat koutky. Ale opravdu děsným způsobem. Takže jsem stejně nakonec musela rty léčit úplně jiným balzámem + zachraňovat štiplavé koutky úst.
Možná obsahují nějakou složku na kterou mám alergii, je to možné, ale sama o tom nevím. Má spolužačka si po použití Baby Lips stěžovala na úplně to samé jako já.

Jsem ráda, že jsem si balzámy pořídila tehdy v akci, za nějakých 59 Kč a ne za cca 79 Kč - tolik totiž běžně stojí.

V dubnu má k nám dorazit nová kolekce Baby Lips - Electric. Znám je už od amerických blogerek a vypadají krásně. Uvidím, možná jim dám ještě jednu šanci.

Co vy a Baby Lips?

7 komentářů :

  1. Já měla Baby Lips - Cherry me, ale místo aby rty hydratoval, tak je vysušoval. Místo něj jsem si pořídila balzám od Balea a od Labello, a do Baby Lips už nepůjdu, možná až vyjde ta nová kolekce, tak se pokusím tomu dát ještě šanci, ale asi spíše ne.

    http://zapisnik-spisovatelky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ja naprosto suhlasim, podobny clanok som pisala pred par mesiacmi, cele zle :) kusky farby sa zachytavaju do pier, nepomahaju a tiez som niekde citala ze maju ochranny faktor :)

    OdpovědětVymazat
  3. mam zelenej a v poho =)

    www.bornfromstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva. Fialový a oranžový - cherry.
    Moji papulu to příjemně tónuje do dané barvy. Nic extra, ale na silnější odstíny mám rtěnky.
    Ale nic mě neštípe, nekouše, nepraská. o.O Za mě to je obyčejný tónovací balsám na rty s příjemnou vůní.

    OdpovědětVymazat
  5. s mentolovým jsem spokojená, ale pak mám ještě ten tyrkysový a ten mě moc neoslovil

    OdpovědětVymazat
  6. ja som ich absolutne nekupovala nikdy ma nezaujali ani na blogoch nič, a v drogerii som raz skusila jeden naniesť samozrejme tester a som rada že som žiadny nekupila prídemi to akasi vazelina ktoru absolutne nemusim a na perach mi je "hnusna" takže tak:))

    OdpovědětVymazat
  7. konečně vidím i nějakou negativní recenzi, všude čtu jen samou chválu a už jsem si myslela, že jsem nějaká divná :-D Já jsem si musila důležitě kupit všechny ale nejvíce se mi libí ten fialový dobře se kombinuje s konturkou i když nic moc nevydrží. Jinak při dlouhodobém používaní u žlutého a zeleného mi vždycky na rtech vyskočila nějaká výražka a strašně vysušoval. :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)