Expresní odličovač od Yves Rocher

Ahoj Charmings!
Je tady středeční recenze. A tentokrát se nezaměřím na dekorativní kosmetiku.

Tento dvou-fázový odličovač jsem objevila čistě náhodou. Rendy se jednoho dne chtěla zbavit NARSí paletky tvářenek a vybrala si mě, jako její novou majitelku. Byla hrozně milá a v balíčku mi navíc poslala nějaké vzorečky a tento odličovač.



Jak jde vidět, odličovač jsem si zamilovala a používám ho neustále, protože odstraní makeup během několika vteřin. Už žádné dření vatového tampónku po vašem obličeji, aby jste všechno odlíčily. Vzhledem k tomu, že je dvou-fázový ho musíte před použitím samozřejmě protřepat. Pak stačí nanést opravdu malé množství na vatový tampónek a makeup je během vteřinky dole. Spolehlivě odstraní i voděodolnou řasenku.



Tato lahvička má 125 ml, bohužel její cenu vám neřeknu, protože ji nevím. Rozhodně je to ale nejlepší odličovač, který jsem kdy vyzkoušela. Od té doby, co ho mám doma, se na ostatní mé odličovače jenom práší. Až tento doberu, možná dodělám ty zbývající, ale tenhle si rozhodně koupím znovu :)

Máte některá s ním zkušenosti? :)

Štítky: , ,