SOCIAL MEDIA

čtvrtek 19. března 2015

Mixit - zrní trochu jinak

Ahoj Charmings!
Dnes jsem se vám rozhodla představit Mixit, i když je možné, že ho už mnoho z vás zná. Mixit.cz je internetový obchod, ve kterém si můžete namíchat své vlastní Müsli, koupit sušené ovoce, oříšky nebo müsli tyčinku.

Nedávno jsme se s mamkou rozhodly, že si Mixit objednáme. Mně vyhovuje moc, protože jsem alergická na ořechy, a většina müsli v obchodech je obsahuje. U Mixit si zvolíte nějaký základ a pak už přidáváte ovoce nebo ořechy podle toho, jak je máte rádi. Nebo také vůbec.

Moje objednávka vypadala takto:



Jak můžete vidět, moje objednávka stála 199 Kč, s mamčinou to dalo dohromady 458 Kč.
Na objednávce můžete také vidět slovo Tubus. V tubusu vám Vaše zrní příjde a můžete ho v něm uchovávat. Opět obrázek níže. Můj je ten zimní, mamky ten modrý :)



Samo o sobě je toto "zrní" suché, takže já si ho dávám do jogurtu :) Tady jsem přidala i banán :)



 Možná vám příjde Mixit trošku dražší, ale určitě to za to stojí :) až mi dojde zásoba, určitě objednám znovu :).

Zkoušel Mixit někdo z vás? :)

8 komentářů :

  1. Hrozně dlouho to chci zkusit, ale cena mě stále odrazovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch 700 gramů je na 14-více porcí, takže to pak už tak nepříjde :D

      Vymazat
  2. Mě přišel mixit včera, a ouha - půlka tubusu je pryč :D je to tak mňamózní, že jsme sama snědla půlku :D (plus jsem dneska měla větší snídani, jelikož jsem byla u zubařky přes poledne, tak aby mě tak nebolelo bříško)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ono drahý - kdo ochutná Mixit, tak si myslím, že mu levné nekvalitní müsli už nikdy chutnat nebude. Mně přišla objednávka zrovna včera, objednala jsem si i degustačí mix a musím říct, že z mixitek do kapsy jsem vyloženě nadšená. Jinak jsem objednávala už víckrát a jediné, co mě zklamalo, byla kaštanová kaše, která mi sice nejdřív chutnala, ale po dvou týdnech jsem se jí totálně přejedla a už ji jím jen proto, že je mi líto ji vyhodit.

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem od nich vánoční mix 2014 a byl naprosto dokonalý....:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ňam ňam, slintám do klávesnice.. O Mixit.cz jsem ještě neslyšela, ale už teď se mi ten nápad s vlastní müsli směsí líbí! Jen je škoda, že šetřím kudy chodím a nemám tak moc zbytečných chechtáčků.. Na léto (kdy toho většinou moc nesním) si ale určitě pořídím nějakou čoko-verzi.. :3

    Fantasy is my weapon

    OdpovědětVymazat
  6. Mixit jsem jeste nezkousela, ale uz dlouho me laka, tak se k objednavce snad brzy dostanu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)