SOCIAL MEDIA

pondělí 9. března 2015

Ready for concert?

Ahoj Charmings!
Dnešní pondělí si opět zpříjemníme "outfitovým" článkem.

Vzhledem k tomu, že má nejoblíbenější skupina v pátek odstartovala své turné, rozhodla jsem se vám předvést outfit, který bych si klidně vzala na koncert :)



Co si budeme povídat, pokud jste do koncertů takový maniak jako já, a čekáte před halou i 10 hodin (za jakéhokoliv počasí), bundička se vám bude hodit. Tento křivák mi příjde na koncert naprosto perfektní.

Už podle obrázku určitě vidíte, že koncert pravděpodobně bude rockový. Proto jsem zvolila i tyto potrhané džíny.

Nechtěla jsem outfit moc překombinovat, proto jsem pod křivák zvolila obyčejné šedé tílko.

Největší problém by mi určitě dělaly boty. Něco na podpatku, což se skvěle hodí k outfitu, nebo něco pohodlného na hopsání v hale? Asi bych si vzala obojí. Pokud by mě čekalo setkání s kapelou, zvolila bych boty na podpatku ( If you know what I mean :D ), pak bych se asi rychle někde přezula do conversek :D.

Kabelku jsem žádnou nezvolila. Ony celkem na tom koncertě překážejí, pokud stojíte s davem u pódia, což je vždycky můj případ :).

Jak se vám outfit líbí? :)

5 komentářů :

  1. A kam by sis pak dala ty boty, kdybys neměla kabelku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No...to jsem trošku nedomyslela :D Asi bych je dala k někomu jinému :D :D

      Vymazat
  2. Vzít si lodičky na rockovej koncert by mě ani nenapadlo :D Vzhledem k tomu, že bych většinu času strávila v kotli. Ani v backstage neplatí nějakej extra dress code.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že neplatí, proto jsem do závorky napsala to, co jsem napsala. Vzala bych si je pro svůj lepší pocit, abych udělala dojem :D

      Vymazat
    2. Skvele zvoleny outfit, s teniskami super :-)

      Vymazat

Děkuji moc za Váš nádherný komentář! :)