Xy tipů pro Váš blog

Ahoj Charmings! :)
Jsem bohužel nemocná a tak jsem se rozhodla, že je správný čas přestat s prokrastinací a je to příležitost opět něco sepsat. Celkem nedávno jsem psala už jeden článek na podobné téma, podívat se na něj můžete zde.
Dneska bych se ráda zaměřila na tipy, které se budou hodit zejména, pokud s blogem začínáte (ale samozřejmě mohou pomoci i někomu, kdo blog už nějaký ten pátek vlastní).
Nejsem žádný bloggerský expert, ale vzhledem k tomu, že můj blog bude za pár měsíců slavit druhé narozeniny, myslím, že vám mám co nabídnout.

Tumblr
Zdroj

1. Název blogu
Název blogu je velmi důležitý. Snažte se, aby byl dobře zapamatovatelný a hravý. Neříkám, že With The Charm je užasný super název a všichni musíte mít teď podobný, ale je mnohem lépe zapamatovatelný, než například Lucy483Enne.blogspot.cz

2. Čtěte ostatní blogy
Možná Vám to nepříjde podstatné, ale jenom tak se dostanete do podvědomí ostatních čtenářů. Čtěte články a komentujte je, ale ne stylem "Máš krásný blog, koukni na můj". Tudy cesta nevede. Pokud Vy chcete mít blog, nějak s tím souvisí i čtení ostatních blogů. Nedělejte to pro návštěvnost, ale proto, že Vás to baví. Opravdu pište kvalitní komentáře.
Zároveň můžete u ostatních blogerů najít inspiraci. Opakuji inspiraci. Kopírování je zakázáno.

3. Mějte něco svého, originálního
Tento bod je opravdu důležitý. Bylo by fajn, kdyby každý bloger měl něco, co by vymyslel on sám. Lépe si vás budou čtenáři pamatovat. A je jedno, jestli to bude díky oslovení čtenářů, filteru na fotce nebo originální rubrice na blogu.

4. Design
Poslední dobou frčí minimalistické designy a není se čemu divit! Působí jednodušše a elegantně. V jednoduchosti je krása. Určitě zaujme čtenáře více, než blog na kterém se bude v pozadí třpytit tuna hvězdiček a v záhlaví blogu bude běhat jednorožec.

To by bylo pár postřehů, které můj nemocný mozek vymyslel :).
Mějte se krásně! :)

Štítky: ,